آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.800 D-MEN: The Defenders نصب بازی مدافعان برای اندروید مود

دانلود D-MEN:The Defenders برای اندروید

D-MEN: The Defenders تیم نهایی قهرمانان افسانه ای خود را تشکیل دهید و از زمین در مقابل مهاجمان محافظت کنید. این بازی خلاقانه بهترین بخش های قهرمانان محبوب شما را با یک دیگر ترکیب می کند. می توانید قهرمانانتان را ارتقا دهید و توانایی هایشان را بهبود ببخشید و لشکر دشمنانی که به دنبال نابود کردن خانه شما هستند را از بین ببرید. پیش از این که انسان ها در زمین به وجود بیایند، تایتان ها برای مدت طویلی تحت کنترل گرفتن جهان های مختلف را در سر پروردانده اند. برای محافظت از ساکنان این جهان، قوی ترین اساطیر در هر جهان مهر و موم شده اند. از آن زمان یک هزاره گذشته است و این مهر ها توسط خود هلا شکسته شده است.

زمان آن فرا رسیده که نه تنها از جهان خود محافظت کنید، بلکه از موجودات تمام جهان ها حمایت کنید. از مجموعه بزرگی از قهرمانان افسانه ای انتخاب کنید و در مقابل دشمنان شیطانی مبارزه کنید. تیم شما حتی زمانی که خواب هستید کار انجام می دهد. حتی اگر چند دقیقه در طول روز بازی کنید کافی خواهد بود. قهرمنان مدام هوای جهان را دارند و نمی گذارند دشمنان شرور آن را تسخیر کنند. دنیایی بی کران پیش روی شما قرار دارد. با تاور ها دفاع کنید. در نبرد های PVP و PVE شرکت کنید و مهارت های خود را به دیگر پلیر ها از سراسر جهان نشان دهید. D-MEN: The Defenders بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی D-MEN: The Defenders


- جمع آوری قهرمانان افسانه ای

- جهانی بسیار بزرگ

- کسب مهارت های جدید

- پیشروی بازی حتی در حالت آفلاین

- دفاع با تاور

- بهبود پیدا کردن مهارت قهرمانان

- داستانی حماسی و به یاد ماندنی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

تصاویری از محیط بازی D-MEN: The Defenders :


دانلود D-MEN:The Defenders برای اندروید  دانلود D-MEN:The Defenders برای اندروید  دانلود D-MEN:The Defenders برای اندروید  دانلود D-MEN:The Defenders برای اندروید


پسورد فایل :
کپی