آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6 Cyber Fortress نصب بازی قلعه سایبری برای اندروید

دانلود Cyber Fortress برای اندروید

Cyber Fortress آیا از بتل رویال های تکراری خسته شده اید؟ می توانید از نبرد های پویای این بازی لذت ببرید. Cyber Fortress یک بازی آنلاین چند نفره است که می توانید آن را در حالت آفلاین هم دنبال کنید. جهان بازی تم سایبرپانکی دارد. محدودیت ها را فراموش کنید، میدان نبرد بزرگی پیش روی شماست که در آن صحرایی دور دست به چشم می خورد. در مود های مختلف بازی از جمله تک نفره، دو نفره و ... نقش آفرینی کنید و در ساختمان های نقشه پنهان شوید و زنده بمانید. غنائم مختلف را جمع آوری کنید. به دنبال رقیبان باشید. سیستم های دفاعی بسازید. مهارت هایتان را در مقابل دیگر بازیکنان تست کنید. گرافیک بازی روشن و جذاب است.

نقشه ای بسیار بزرگ برای مبارزات وجود دارد. در حالت squad می توانید نبرد های 5 به 5 را تجربه کنید. کنترل های بازی طراحی ساده ای دارند که انجام این بازی را در موبایل لذت بخش می کند. به انگشتانتان کمی استراحت دهید و اجازه دهید که بازی به شکل خودکار برای شما شلیک انجام دهد. اگر از طرفداران جدی بازی های شوتر هستید، از این بازی لذت خواهید برد. از سلاح های متفاوتی مثل کاناتای لیزری، اسنایپر پلاسمایی، مسلسل پلاسمایی و ... استفاده کنید. Cyber Fortress به تازگی منتشر شده است و عملکرد کلی آن بهبود پیدا کرده است. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Cyber Fortress


- نقش آفرینی در نقشه ای بزرگ

- استفاده از سلاح های فوق مدرن

- بازی در مود های مختلف

- استفاده از سلاح هایی نظیر مسلسل های پلاسمایی

- امکان انجام بازی در حالت آفلاین

- امکان دنبال کردن استراتژی های متنوع

- گرافیکی جذاب و چشم گیر

- پنهان شدن در ساختمان ها

- انجام مبارزات تیمی

تصاویری از محیط بازی Cyber Fortress :


دانلود Cyber Fortress برای اندروید  دانلود Cyber Fortress برای اندروید  دانلود Cyber Fortress برای اندروید  دانلود Cyber Fortress برای اندروید  دانلود Cyber Fortress برای اندروید


پسورد فایل :
کپی