آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.17 Tiny Pixel Farm نصب بازی مزرعه کوچک پیکسلی برای اندروید

دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید

Tiny Pixel Farm مزرعه ای کوچک و مینیاتوری را در گوشی خود مدیریت کنید. نیازی به کشیدن صفحه به اینور و آنور نخواهید داشت. تمام مزرعه شما در یک صفحه جا می شود. مزرعه ای که از پدر بزرگتان به ارث برده اید را زنده کنید. مهمانان را به مزرعه تان دعوت کنید. حیوانات مختلف را پرورش دهید. منطقه حیوانات را پاک سازی کنید و در آن حیواناتی که می خواهید را پرورش دهید. سازه های مختلفی برای انواع حیوانات وجود دارد. از گاو ها تا گوسفند ها و بسیاری دیگر را می توانید در مزرعه خود پرورش دهید. حتی می توانید حیوانات وحشی ای مثل گرگ ها، حرگوش ها، و روباه ها را در مزرعه خود ببینید. درجه دوستیتان را بالا ببرید تا تمام آن ها را بگرید.

شب ها ممکن است افراد غریبه مهمان شما شوند. اتاق مهمانان را لول آپ کنید و تمام آن ها را جذب نمایید. می توانید همه چیز، از حیواناتی که پرورش داده اید تا محصولات دیگر مزرعه خود را به فروش برسانید. مشتری ها مدام می ایستند و سفارش های جدیدی می دهند. سطح مغازه خود را بالا ببرید تا مشتری های بیشتری کسب کنید و بیشتر سکه در بیاورید. کاراکتر های مختلف را جمع آوری کنید. می توانید کارگر هایی برای مزرعه خود استخدام کنید. آن ها به شما در کارهایی نظیر نگه داری از حیوانات، کوتاه کردن علف ها و ... کمک می کنند. Tiny Pixel Farm بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Tiny Pixel Farm

✅ نام نرم افزارTiny Pixel Farm❤️ تعداد دانلود511
⭐نسخه نرم افزار1.4.17🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل25 مگابایت

ویژگی های بازی Tiny Pixel Farm


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- گرافیک پیکسلی بامزه

- امکان استخدام کردن کارگر برای مزرعه

- پرورش دادن حیوانات مختلف

- فروش انواع محصولات

- نگه داری از مهمانان غریبه

- جا شدن کل مزرعه در یک صفحه

- کنترل کردن آسان ساختمان ها

- گرفتن حیوانات وحشی نظیر روباه ها

تصاویری از محیط بازی Tiny Pixel Farm :


دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید  دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید  دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید  دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید  دانلود Tiny Pixel Farm برای اندروید


پسورد فایل :
کپی