آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Cuties 11.7.626 نصب بازی مشکی ها برای اندروید + نسخه مود

دانلود Cuties برای اندروید

Blackies فراتر از جهان روزمره ما، دنیایی کوچک با موجودات بامزه و پشمالویی وجود دارد که هرگز تسلیم نمی شوند و به دنبال بهتر کردن خودشان هستند. آن ها به تفکر منطقی و هوش بیشتر از هر چیزی اهمیت می دهند. می توان گفت که زندگی این موجودات بامزه نوعی یک پازل است. مهم نیست چه چیزی در ذهن آن ها می گذرد، آن ها همیشه به قوانین بازیشان اهمیت می دهند و آن را دنبال می کنند. هر زمان که بازی ای را آغاز می کنید، این موجودات بامزه یکی روی سر دیگری می پرد به این امید که با روی مربع با پرچم باقی بماند. بعد از حل کردن هر پازل، آن ها باهوش تر می شوند و توانایی های منطقی و هوشمندانه شان افزایش پیدا می کند.

چرا آن ها هوششان را بهتر می کنند؟ آیا نقشه ای دارند؟ نمی توان گفت. کی ماند که چه چیزی در ذهن آن ها می گذرد. وارد گیم پلی match-3 شوید و ویژگی های منحصر به فردی را تجربه کنید. سکه و جواهرات را جمع آوری کنید. از آن ها در مقابل برف ها محافظت کنید. صدها مرحله هیجان انگیز را پشت سر بگذارید. خانه این موجودات بامزه را بازسازی کنید و بیشتر در مورد زندگی آن ها بیاموزید. Blackies بیش از یک میلیون پلیر دارد. Blackies امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Cuties

✅ نام نرم افزارCuties❤️ تعداد دانلود1287
⭐نسخه نرم افزار11.7.626🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل77 مگابایت

ویژگی های بازی Blackies


- اضافه شدن سطح های جدید

- بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- جمع آوری سکه و الماس

- صدها مرحله جذاب و هیجان انگیز

- بازسازی خانه موجودات بامزه

- حل کردن پازل های به یادماندنی

- گرافیک بامزه و رنگارنگ

- گیم پلی اعتیادآور و به یادماندنی

تصاویری از محیط بازی Blackies :


دانلود Cuties برای اندروید  دانلود Cuties برای اندروید  دانلود Cuties برای اندروید  دانلود Cuties برای اندروید  دانلود Cuties برای اندروید


پسورد فایل :
کپی