آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.50.1 TMNT: Mutant Madness نصب بازی جنون جهش یافته ها برای اندروید

دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید

TMNT: Mutant Madness به نینجاهای افسانه ای بپیوندید. ابعاد جهان در حال فروپاشی هستند و تنها لاک پشت های نینجا قادر به متوقف کردن آشوب و هرج و مرج به وجود آمده هستند. با براردان لئوناردو، رافائل، مایکلانجلو و دونتلو بپیوندید و ماجراجویی متفاوتی را تجربه کنید. متحدان و حتی دشمنانتان را جمع کنید تا جهان را نجات دهید. می توانید تیمی متفاوت از کاراکترهای محبوب خود تشکیل دهید. از این تیم برای مبارزه کردن و کامل کردن ماموریت ها استفاده کنید تا جوایزی فوق العاده بدست آورید. کنترل لانه لاک پشت ها را در دست بگیرید. اتاق های جدید را آزاد کنید تا به قهرمنانتان کمک کرده باشید. منابع مختلف را جمع آوری کنید، حتی زمانی که آفلاین هستید.

با کامل کردن ماموریت ها، جوایزی حماسی بدست آورید. تیمتان را به ماجراجویی ببرید و در مقابل افراد شروری مثل شردر، کرانگ و ... مبارزه کنید. با دیگر بازیکنان در نبرد های pvp شرکت کنید و آن ها را شکست دهید. لولتان را بالاتر ببرید تا توانایی هایتان بهبود پیدا کند. باس های جدیدی به بازی اضافه شده است. موتور گرافیکی بازی نیز بهبود یافته است و اکنون می توانید بازی را بدون لگ، حتی در سیستم های نسبتا قدیمی تجربه کنید. TMNT: Mutant Madness بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود TMNT: Mutant Madness

✅ نام نرم افزارTMNT: Mutant Madness❤️ تعداد دانلود1197
⭐نسخه نرم افزار1.50.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل169 مگابایت

ویژگی های بازی TMNT: Mutant Madness


- نبرد با باس های قدرتمند

- جمع کردن تیمی از قهرمانان

- آزاد کردن اتاق های لانه لاک پشت ها

- بالا بردن سطح کاراکتر ها

- داستانی هیجان انگیز و جذاب

- گرافیک قابل قبول و دوست داشتنی

- مبارزه با سایر پلیرها در نبرد های pvp

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی TMNT: Mutant Madness :


دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید  دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید  دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید  دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید  دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید  دانلود TMNT Mutant Madness برای اندروید


پسورد فایل :
کپی