آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.0 Nano Legends نصب بازی افسانه های نانو برای اندروید

دانلود Nano Legends برای اندروید

Nano Legends به افسانه های نانو خوش آمدید. بازی سه بعدی دفاع از برجی که با سبک های دیگر ترکیب شده است و تجربه ای ماندگار را بر جای می گذارد. وارد مغازه جادویی Aillai شوید. او جادوگری بزرگ است و برای هزار سال انواع عطیقه جات ارزشمند را جمع آوری کرده است. به او کمک کنید تا کاراکتر کوچکش، نانو را زنده کند. در نبرد هایی بی پایان شرکت کنید و دشمنان خود را شکست دهید. نبرد ها در این بازی استراتژی با سرعت بالایی انجام می شوند. تاورهای دشمنانتان را نابود کنید تا پیروز شوید. هر کدام از مراحل بازی، تنها 3 دقیقه زمان می برد و فردی پیروز می شود که بیشترین برج ها را نابود کرده باشد. قهرمانان مختلف را جمع آری کنید، آن ها را ارتقا دهید و شخصی سازی کنید. با قهرمان محبوب خود به همراه مهارت های ویژه او، لشکرتان را به سمت پیروزی هدایت کنید. قهرمانان مختلف انتظار شما را می کشند.

آن ها را قوی تر کنید. پوسته های مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد. می توایند لشکر خود را ارتقا دهید. پنهان شوید، شنا کنید، مخفی شوید و از استراتژی های دیگر برای پیروز شدن استفاده کنید. Nano Legends سبک PVE را به خوبی در خود جای داده است. می توانید در نقشه های مختلف به نقش آفرینی بپردازید. Nano Legends بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Nano Legends :


- اضافه شدن ماموریت های جدید

- اضافه شدن پکیج های جدید طلایی

- اضافه شدن بخش اخبار

- حل شدن باگ های نسخه های قبلی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- کسب جایزه به شکل روزانه

- جمع آوری کاراکتر های مختلف

- امکان انجام بازی در هر موقعیتی

تصاویری از محیط بازی Nano Legends :


دانلود Nano Legends برای اندروید  دانلود Nano Legends برای اندروید  دانلود Nano Legends برای اندروید  دانلود Nano Legends برای اندروید  دانلود Nano Legends برای اندروید


پسورد فایل :
کپی