آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Nightmare Gate 1.0.8 مود | نصب بازی دروازه کابوس برای اندروید

دانلود Nightmare Gate برای اندروید

Nightmare Gate آیا می خواهید از جهنم فرار کنید؟ یا به خواهرتان کمک می کنید که برگردد؟ این بازی، داستانی هولناک از پسری که بعد از دزدیده شدن توسط شیاطین، تلاش به فرار می کند را روایت می کند. در طول این فرار، باید جهنم های مختلفی را پشت سر بگذارد. او روی تخت تنها بود. مادرش درب اتاق را می بندد. در ابتدا توسط نور چراغ کوچکی که در اتاق داشت، احساس آرامش و امنیت می کرد و به زودی به خواب رفت. زمانی که خوابید، صدایی در گوشش شروع به صحبت کرد. ویل، ویل ویل! بیدار شو و با ما بازی کن. خواهرت دارد خوش می گذراند. این بازی دو مود مختلف دارد.

در مود داستانی، سطح درجه سختی متوسط است. در حالت battle pass آرناهای مختلف را کامل می کنید و وارد سطح های هولناک و ترسناکی می شوید. سطوح اول آسان هستند. اما هرچقدر کاراکترتان را ارتقا می دهید و آرناهای بیشتری را کامل می کنید، با دشمنان قوی تری رو به رو می شوید. باید مراقب دشمنان مختلف باشید و از مهارت هایتان برای فرار از دست آن ها استفاده کنید. Nightmare Gate بیش از ده هزار کاربر دارد. سیستم جایزه دهی به کاربران حل شده است. این بازی اکنون امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. با ارواح و شیاطین مختلف رو به رو شوید و مراحل پیچیده بازی را شپت سر بگذارید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Nightmare Gate :


- کاوش در اتاق های هولناک

- فرار از دست ارواح

- داستانی هولناک

- کاوش در سطوح مختلف

- رو به رو شدن با شیطاین

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- مناسب رده سنی جوان

- دارای بیش از ده هزار کاربر

تصاویری از محیط بازی Nightmare Gate :


دانلود Nightmare Gate برای اندروید  دانلود Nightmare Gate برای اندروید  دانلود Nightmare Gate برای اندروید  دانلود Nightmare Gate برای اندروید  دانلود Nightmare Gate برای اندروید  دانلود Nightmare Gate برای اندروید


پسورد فایل :
کپی