آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4005 Warhammer Quest: Silver Tower مود | بازی ماموریت وارهمر برای اندروید

دانلود Warhammer Quest برای اندروید

Warhammer Quest: Silver Tower از بازی های استراتژی نوبتی می باشد که در عصر Sigmar رخ می دهد. راه خود را از میان صدها مرحله باز کنید. چالش های متنوعی وجود دارد. مدافعان، به گوش باشید! هرج و مرج همه جا را فرا گرفته است. راه خود را در برج نقره ای باز کنید. زمانی که تمام قسمت های طلسم را یافتید، با رئیس شیطانی رو به رو شوید و در ماموریتی حماسی او را شکست دهید. Stormcast, Darkoath, Aelves و دیگر قهرمانان از سراسر ریلیم های فانی همه وارد این برج شده اند. برخی برای گرفتن انتقام، برخی دیگر برای کسب افتخار، و برخی دیگر برای بدست آوردن لطف خدایان.

آن ها با سلاح های مختلفی مبارزه خواهند کرد و استراتژی های متنوعی دارند. تنها با غلبه کردن به آزمون های احضار کننده است که می توانید تمام قطعات طلسم را گردآوری کنید و به مدافعتان شانسی برای فرار بدهید. بیش از 200 نبرد را تجربه کنید. 25 منطقه مختلف در Warhammer Quest: Silver Tower طراحی شده است. ماموریت های روزانه را به پایان برسانید. این ماموریت ها به شکل دستی توسط سازندگان این بازی طراحی شده اند و به شکل روزانه به گوشیتان ارسال می شوند. قهرمان خود را با قدرت های افسانه ای مجهز کنید تا به دشمنان سرسخت غلبه کنید. Warhammer Quest: Silver Tower بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Warhammer Quest: Silver Tower :


- وجود بیش از 200 نبرد

- کاوش در 25 منطقه مختلف

- دارای قهرمانان با کلاس های متنوع

- انتخاب آیتم های دلخواه

- رو به رو شدن با آزمون های احضار کننده

- سبک استراتژی نوبتی

- جمع آوری گنجینه های مختلف

تصاویری از محیط بازی Warhammer Quest: Silver Tower :

دانلود Warhammer Quest برای اندروید

دانلود Warhammer Quest برای اندروید

دانلود Warhammer Quest برای اندروید

دانلود Warhammer Quest برای اندروید

دانلود Warhammer Quest برای اندروید


پسورد فایل :
کپی