آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.42.7 Combat Quest مود | نصب بازی ماموریت نبرد برای اندروید

دانلود Combat Quest برای اندروید

Combat Quest این جهان مورد حمله موجودات هولناکی قرار گرفته است و به شدت نیاز به یک ناجی دارد. آن ناجی می توانید شما باشید. استایل منحصر به فرد بازی خود را توسعه دهید. سطح کاراکترتان را بالا ببرید و مهارت های خود را انتخاب کنید. در دانجئون های مختلف کاوش کنید. آن ها پر از هیولاهای خطرناک هستند. فرار کنید، شلیک کنید و قوی تر شوید. مجموعه ای از مهارت های مناسب را انتخاب کنید که با آن ها بتوانید به مینیون های شیطانی غلبه کنید و حتی باس هایشان را شکست دهید. از نقاط ضعف آن ها به نفع خود استفاده کنید.

دانجئون های این بازی معمولا 10 دقیقه به طول میانجامند. با سطوح چالش آور رو به رو شوید، مجموعه متنوعی از مراحل مختلف در Combat Quest گنجانده شده است. آیا می توانید بهترین کمبوی بازی را پیدا کنید؟ نقشه ای بسیار عظیم وجود دارد که می توانید آن کاوش کنید. تعداد بیشماری از مکان ها و مودهای مختلف دانجئون ها طراحی شده است. گرافیک بازی سه بعدی و با کیفیت بالا می باشد. صدها هیولای مختلف با باس های قدرتمند و دشوار وجود دارد. Combat Quest بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی گرافیکی دو و نیم بعدی و با کیفی دارد. Combat Quest را می توانید روی اندروید 7.1 به بالا اجرا کنید.


دانلود Combat Quest

✅ نام نرم افزارCombat Quest❤️ تعداد دانلود727
⭐نسخه نرم افزار0.42.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.1🔆 حجم فایل178 مگابایت

ویژگی های بازی Combat Quest :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- گرافیک دو نیم بعدی با کیفیت

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- شکست دادن باس های قدرتمند

- سطوح چالش آور

- استفاده از تجهیزات متنوع

- مبارزه با باس های قدرتمند

تصاویری از محیط بازی Combat Quest :


دانلود Combat Quest برای اندروید  دانلود Combat Quest برای اندروید  دانلود Combat Quest برای اندروید  دانلود Combat Quest برای اندروید  دانلود Combat Quest برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی