آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.530 Demon Blade نصب بازی شمشیر شیطانی برای اندروید

دانلود Demon Blade برای اندروید

Demon Blade شکارچی شیاطین، ما به شما نیاز داریم. اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. ماه ناپدید شده است و مرز بین جهان ما و شیاطین کم رنگ شده است. ما به تمام شکارچی های شیاطین نیاز داریم. خودتان را به وسیله تجهیزات و زره های مختلف مجهز کنید. کاتانایتان را تیز کنید و شیاطین را نابود نمایید. شما باید جلوی فاسد شدن جهان را توسط شاطین بگیرید. در این بازی می توانید به قوی ترین سامورایی جهان تبدیل شوید. در دانجئون های مختلف نقش آفرینی کنید و هیولاهای موجود در آن را شکست دهید. شمشیری که در اختیار دارید در نجات بشریت اهمیت زیادی دارد و باید حواستان باشد در دانجئون ها آن را از دست ندهید. مبارزه تنها راه نجات است.

Demon Blade دارای ویژگی های بازی های RPG می باشد. با کاراکترهای مختلفی رو به رو می شوید و داستانی جذاب را تجربه می کنید. به یک سامورایی واقعی تبدیل شوید و سطح خود را به تدریج ارتقا دهید. رابط کاربری این بازی کاملا منحصر به فرد است. هیچ دکمه ای روی صفحه وجود ندارد و از هرجای صفحه امکان کنترل کاراکترتان را دارید. سیستم رتبه دهی آنلاین نیز وجود دارد و می توانید مهارت هایتان را با سایر پلیر ها مقایسه نمایید. سیستم PVP تازه ای در بازی گنجانده شده است. Demon Blade را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Demon Blade

✅ نام نرم افزارDemon Blade❤️ تعداد دانلود485
⭐نسخه نرم افزار2.530🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل250 مگابایت

ویژگی های بازی Demon Blade


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- مبارزه با سایر پلیرها

- نبرد با باس های قدرتمند

- دارای استایل ژاپنی - چینی

- نبرد در دانجئون ها

- داستانی به یاد ماندنی

- دارای کاراکترهای متنوع

تصاویری از محیط بازی Demon Blade :


دانلود Demon Blade برای اندروید  دانلود Demon Blade برای اندروید  دانلود Demon Blade برای اندروید  دانلود Demon Blade برای اندروید  دانلود Demon Blade برای اندروید



لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی