آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.2 GunFire : City Hero مود | نصب بازی شهر قهرمان برای اندروید

دانلود GunFire City Hero برای اندروید

GunFire: City Hero بازی roguelike شوتر جذابی است که در آن دشمن های خود را در شهر های آینده نگرایانه نابود خواهید کرد. در این بازی می توانید مهارت های نشانه گیری خود را تست کنید. رابط کاربری ساده و سر راستی طراحی شده است که با آن به راحتی می توانید کاراکتر خود را کنترل کنید. سلاح هایی که دریافت می کنید را ارتقا دهید و به قهرمان شهر تبدیل شوید. راه خود را به سوی باس نهایی آزاد کنید. هیچ کس نمی داند در طول ماجراجوییتان، چه سلاح هایی دریافت می کنید. 11 شهر مختلف طراحی شده است. سرنوشت کاراکتر اصلی این بازی به تصمیم های شما وابسته است.

آیا می توانید به مهارت هایتان تکیه کنید؟ نشانه گیری سریع، هدف پیروزی شماست. در مقابل حملات دشمن جاخالی دهید. حمله کردن، بهترین دفاع است. نقاط ضعف دشمن را پیدا کنید و حملاتی حساس ترتیب دهید. اگر بتوانید ویژگی های هواپیماهای بی سرنشین دشمن را درست تشخیص دهید، قادر به انتخاب سلاح مناسب برای نابود کردن آن ها خواهید بود. مدام سلاح هایتان را ارتقا دهید تا قادر به رو به رو شدن با دشمنان قوی تر باشید. 26 نوع سلاح مختلف طراحی شده است. گیم پلی این بازی اول شخص می باشد. GunFire: City Hero را می توانید روی اندروید 8 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی GunFire: City Hero :


- ارتقا دادن سلاح ها

- وجود 26 نوع اسلحه

- کنترل کردن آسان کاراکتر

- گیم پلی اول شخص

- ماجراجویی در 11 شهر

- نشنانه گیری سریع

- یافتن نقاط ضعف دشمنان

تصاویری از محیط بازی GunFire: City Hero :


دانلود GunFire City Hero برای اندروید  دانلود GunFire City Hero برای اندروید  دانلود GunFire City Hero برای اندروید  دانلود GunFire City Hero برای اندروید  دانلود GunFire City Hero برای اندروید


پسورد فایل :
کپی