آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.5 Sonic Cat - Slash the Beats مود | بازی گربه سنیک برای اندروید

دانلود Sonic Cat برای اندروید

Sonic Cat یکی از جذاب ترین بازی های موزیکال می باشد که بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. ما به ریتم های پنهانی که در قلب همه افراد وجود دارد، معتقد هستیم. این صداها می توانند نادیده گرفته شوند، اما هیچ وقت گم نمی شوند. برای انجام این بازی کافی است آهنگ محبوب خود را انتخاب کنید، و روی هر مکعب موزیکالی که سر راهتان قرار می گیرد ضربه بزنید. نهایت تمرکز خود را به کار بگیرید، و سعی کنید سرعت عمل بالایی داشته باشید. حالت های مختلفی برای انجام بای وجود دارد. بیش از 100 آهنگ بروز می شود، و آهنگ های تازه ای اضافه می گردد.

مراحل مختلفی در این بازی گنجانده شده است. می توانید از مجموعه بزرگ و متنوعی از پوسته ها و سلاح ها استفاده کنید. Sonic Cat گیم پلی بسیار ساده ای دارد. حتی افراد تازه کار نیز به راحتی می توانند در مراحل بازی پیش بروند. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. باگ های بازی حل شده است و با خیال راحت می توانید آن را دنبال کنید. گیم پلی بازی دو و نیم بعدی است و محیطی جذاب را به نمایش می گذارد. Sonic Cat را می توانید روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت اجرا نمایید. Sonic Cat بر روی سیستم هایی که دارای اندروید 5 یا بالاتر هستند اجرا می شود.

ویژگی های بازی Sonic Cat :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- گرافیک نئونی جذاب

- انتخاب آهنگ دلخواه

- مناسب برای همه سلیقه ها

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- مجموعه بزرگی از پوسته ها برای انتخاب

- بروز شدن آهنگ های بازی

تصاویری از محیط بازی Sonic Cat :


دانلود Sonic Cat برای اندروید  دانلود Sonic Cat برای اندروید  دانلود Sonic Cat برای اندروید  دانلود Sonic Cat برای اندروید  دانلود Sonic Cat برای اندروید


پسورد فایل :
کپی