آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.30.1.5679 Dice Dreams مود | نصب بازی رویاهای تاس برای اندروید

دانلود Dice Dreams برای اندروید

Dice Dreams یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود که امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این بازی بیش از 5 میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است. باب برای ملاقات با پیگی کینگ، ماجراجویی ای طولانی ای را تجربه می کند. وقتی به خانه اش بر می گردد، میبند سرزمینش مورد حمله قرار گرفته است. او که فردی شجاع است تصمیم می گیرد تاسی بیاندزد و دشمنانش را له کند. برای این کار، متحدانی می یابد و با آن ها ماجراجویی ایش را آغاز می کند تا سرزمینش را احیا کند، و انتقامش را بگیرد. آیا به باب و دوستانش کمک می کنید تا تخت پادشاهی را در دست بگیرند؟ آیا با آن ها در جزایر مختلف به ماجراجویی می پردازید؟ با دوستانتان نقش آفرینی کنید.

دوستانتان را با کسب رتبه بهتر پشت سر بگذارید. جواهرات مختلف را جمع آوری کنید و سرزمین خود را بازسازی کنید. به سرزمین های دیگر حمله کنید و غنائم مختلف را به تاراج ببرید. روی تخته، تاس بیاندازید و سکه بدست آورید. انتقام خود را از آن هایی که به سرزمین هایتان جمله کرده اند بگیرید. Dice Dreams گرافیک سه بعدی با کیفیت و رنگارنگی دارد. این بازی برای تمامی سنین مناسب ارزیابی شده است و در هر موقعیتی می توانید آن را دنبال کنید. Dice Dreams بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dice Dreams


- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- حمله کردن به سرزمین های دیگر

- رقابت با دوستان

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- تاس انداختن برای کسب سکه طلا

- پیدا کردن متحدان جدید

تصاویری از محیط بازی Dice Dreams :


دانلود Dice Dreams برای اندروید  دانلود Dice Dreams برای اندروید  دانلود Dice Dreams برای اندروید  دانلود Dice Dreams برای اندروید  دانلود Dice Dreams برای اندروید


پسورد فایل :
کپی