آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.6.24 Champions of Avan مود | نصب بازی قهرمانان اوان برای اندروید

دانلود Champions of Avan برای اندروید

Champions of Avan سرنوشت اوان در دستان شماست. در این بازی معدن کاوی کلیکی، با شهری کوچک کار خود را شروع می کنید و به تدریج با جمع آوری منابع و بدست آوردن ثروت آن را به شهری بزرگ و خرم تبدیل خواهید کرد. در ابتدای بازی، کارگران محدودی در اختیارتان قرار می گیرد. اما با مدیریت مناسب می توانید تعداد آن ها را افزایش دهید و طلا جمع آوری کنید. با برقراری تعادل بین جاهطلبی و خرد، قادر به توسعه دادن سرزمین های خود خواهید بود.

در این بازی می توانید شهر خود را به هر آن چه که دوست دارید تبدیل کنید. منابع متنوعی از جمله چوب، سنگ و طلا در اختیارتان قرار می گیرد. با تکنولوژی قرون وسطی، شهر های خود را گسترش خواهید داد. دشمنان مختلفی در سر راه شما قرار می گیرد که باید آن ها را نابود کنید. با شکست دادن دشمنان، قادر به جمع آوری طلای بیشتری خواهید بود. قهرمانانتان را شخصی سازی کنید و قهرمانان تازه ای استخدام کنید که به کک شما بیایند. سرزمین های دور دست را کاوش کنید. دهکده شما عضوی از Rokmyer است. سرزمینی پر از منابع مختلف. این بازی معدن کاوی، سبک های مختلفی را با یک دیگر ترکیب کرده است. Champions of Avan امتیاز 4.6 از 5 را بدست آورده و بیش از 50 هزار پلیر دارد. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Champions of Avan :


- گرافیک دو بعدی جذاب

- ماجراجویی در سرزمین های مختلف

- رو به رو شدن با هیولاها

- جمع آوری منابع مختلف

- ساختمان و شهر سازی

- جمع آوری طلا با شکست دشمنان

- استفاده از تکنولوژی قرون وسطایی

تصاویری از محیط بازی Champions of Avan :


دانلود Champions of Avan برای اندروید  دانلود Champions of Avan برای اندروید  دانلود Champions of Avan برای اندروید  دانلود Champions of Avan برای اندروید


پسورد فایل :
کپی