آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.11 Doors: Paradox مود | نصب بازی درب ها پارادوکس برای اندروید

دانلود Doors Paradox برای اندروید

Doors: Paradox تا جایی که می توانیم به خاطر بیاوریم، همیشه روی لبه آشوب و نظم قدم زده ایم. تا زمانی که یک روز پورتالی جادویی باز شد و آشوب غالب گشت. اکنون این بر عهده شماست که نظم را برگردانید. اما این کار آنقدر ها هم آسان نیست. Doors: Paradox گرافیکی سه بعدی و چشم نواز دارد. گرافیک بازی منحصر به فرد می باشد و جهان جادویی Doors: Paradox را به خوبی به نمایش می گذارد. پازل های حماسی بازی را حل کنید. آن ها شما را غافل گیر خواهند کرد. موسیقی بازی چشم گیر می باشد. با آن همراه شوید و از ماجراجویی خود در این جهان فانتزی و اسرار آمیز لذت ببرید.

داستان بازی هیجان انگیز است. با حل کردن هر سطح قادر به کسب تجربه جدید در سطوح تازه خواهید بود. Doors: Paradox امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. میزان سختی بازی را می توانید تنظیم کنید. بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان این بازی را دانلود کرده اند. Doors: Paradox گیم پلی ای دارد که در ابتدا ساده می باشد اما به تدریج مشکل و مشکل تر می شود. با کاراکتر های مختلف رو به رو شوید و پازل های مختلف را حل کنید. پازل های بازی از تنوع کافی برخوردار هستند و هیچ گاه برای شما یک نواخت و خسته کننده می شوند. Doors: Paradox بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Doors: Paradox

✅ نام نرم افزارDoors: Paradox❤️ تعداد دانلود552
⭐نسخه نرم افزار1.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل170 مگابایت

ویژگی های بازی Doors: Paradox :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک سه بعدی چشم نواز

- موسیقی های گیرا

- ماجراجویی در جهانی فانتزی

- پازل های متنوع

- حل شدن باگ های ورژن های قبلی

تصاویری از محیط بازی Doors: Paradox :


دانلود Doors Paradox برای اندروید  دانلود Doors Paradox برای اندروید  دانلود Doors Paradox برای اندروید  دانلود Doors Paradox برای اندروید  دانلود Doors Paradox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی