آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.5 Ice Scream 4 مود | نصب بازی بستنی 4 برای اندروید

دانلود Ice Scream 4 برای اندروید

Ice Scream 4: Rod's Factory پس از آن که سه دوستتان را از دست چنگال های رود برای بار چندم نجات داده اید، بستنی فروش شیطانی بار دیگر آن ها را اسیر کرده و این بار آن ها را به کارخانه اش برده است. در قسمت قبلی، جی بستنی مخصوص خود را با موادی درست کرد که سبب چاق شدن دوستانتان شد و به رود این امکان را داد که آن ها را برباید. در قسمت جدید، رود شما را به کارخانه اش می برد. جایی که می توانید بیشتر درباره او و گذشته اش باخبر شوید. مکان های مختلف کارخانه را کاوش کنید. از سوپرایز های مختلف پرده بردارید و دوستان خود را از قفس ها نجات دهید پیش از آن که وارد اتاق تخلیه شوند.

Ice Scream 4: Rod's Factory رود دوستان جدیدی پیدا کرده است. مینی رود ها به او کمک می کنند و جلوی شما را می گیرند. اگر آن ها شما را پیدا کنند رود را خبر می کنند. مهارت های خود را با جاخالی دادن و فرار کردن از آن ها نشان دهید. از پازل های جذاب بازی لذت ببرید. با حل کردن آن ها در نهایت قادر به نجات دوستانتان خواهید بود. سینماتیک هایی در بازی گنجانده شده است که جزئیات بالایی دارد. موسیقی های بازی اورجینال می باشد و حال و هوای خاصی را به شما القا می کنند. Ice Scream 4: Rod's Factory بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Ice Scream 4

✅ نام نرم افزارIce Scream 4❤️ تعداد دانلود859
⭐نسخه نرم افزار1.2.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل168 مگابایت

ویژگی های بازی Ice Scream 4: Rod's Factory :


- بیش از ده میلیون بازیکن

- درجه های سختی مختلف

- دارای سیستم راهنما

- حل کردن پازل ها

- موسیقی های اورجینال

- دشمنان تازه

- ماجراجویی در مکان های مختلف

تصاویری از محیط بازی Ice Scream 4: Rod's Factory :


دانلود Ice Scream 4 برای اندروید  دانلود Ice Scream 4 برای اندروید  دانلود Ice Scream 4 برای اندروید  دانلود Ice Scream 4 برای اندروید  دانلود Ice Scream 4 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی