آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.0.6 Idle Light City مود | بازی نور شهر برای اندروید

دانلود Idle Light City برای اندروید

Idle Light City برند جدیدی از بازی های کلیکی می باشد. تمام شهر را تاریکی فرا گرفته است و شما باید آن را روشن کنید. کارخانه چراغ را به راه بیاندازید و تا می توانید لامپ تولید کنید. ساختمان های جدید را آزاد کنید و آن ها را روشن کنید تا پول بدست آورید. در این بازی کلیکی، قادر به آزاد کردن تعداد زیادی از ساختمان ها خواهید بود. از پارک تفریحی لذت ببرید. سود بدست آورید و آیتم هایی که کارخانه شما را ارتقا می دهند خریداری کنید.

تعداد بیشتری از لامپ ها را در زمان کمتری تولید کنید و شهر را گسترش دهید. Idle Light City بیش از 5 میلیون بازیکن به خود اختصاص داده و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. تنها مشکلی که در بازی به چشم می خورد حجم تبلیغات آن می باشد که گاهی می تواند آزاردهنده باشد. شهر جدید دریا را آزاد کنید و آن را روشن نمایید. ظرفیت کارخانه تان را افزایش دهید تا گستره بیشتری از شهر را بتوانید روشن کنید. کارخانه هایتان را ارتقا دهید و در مکان های مناسب لامپ ها را قرار دهید. Idle Light City گیم پلی ای ساده اما اعتیاد آور دارد. Idle Light City بر روی انواع گوشی ها و تبلت ها قابل اجرا می باشد. کنترل کردن جنبه های مختلف بازی آسان می باشد. Idle Light City نیاز به اندروید 5 به بالا دارد.


دانلود Idle Light City

✅ نام نرم افزارIdle Light City❤️ تعداد دانلود1102
⭐نسخه نرم افزار3.0.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل89 مگابایت

ویژگی های بازی Idle Light City :


- رابط کاربری ساده

- روشن کردن شهر تاریک

- آزاد کردن شهر تازه

- دارای بیش از 5 میلیون بازیکن

- ارتقا دادن کارخانه ها

- حل شدن باگ های بازی

- بالانس شدن ارتقای کارخانه ها

تصاویری از محیط بازی Idle Light City :


دانلود Idle Light City برای اندروید  دانلود Idle Light City برای اندروید  دانلود Idle Light City برای اندروید  دانلود Idle Light City برای اندروید  دانلود Idle Light City برای اندروید


پسورد فایل :
کپی