آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.11.2 Fishing Paradiso مود | بهشت ماهیگیری برای اندروید

دانلود Fishing Paradiso برای اندروید

Fishing Paradiso از بازی های منحصر به فرد نقش آفرینی و ماجراجویانه می باشد که سیرداستانی قوی و جذابی دارید. مهارت های ماهی گیری خود را با انجام ماموریت های مختلف تقویت کنید و بیش از 100 گونه برای ماهی گیری بیابید. در بهشت، ماهی گیری کمی متفاوت با زمین است. در آنجا، شما در نقش پسری جوان که توسط پرنده ای بیدار شده است بازی خواهید کرد. برای سیر کردن شکمتان، باید ماهی گیری را در این جزیره گم شده بیاموزید. این بازی در واقع قسمت بعدی Bear’s Restaurant می تواند برشمرده شود. در طول بازی با کاراکترهای مختلفی مواجه می شوید. از داستان های اسرار آمیز ماهی بزرگ، توطئه فرشته ها، و حتی راکتی که در فضا در حال حرکت است با خبر شوید.

ماجراجویی همیشه انقدر آسان نیست. Fishing Paradiso بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. باگ بازی هنگام اشتراک گذاری عکس برطرف شده است. گیم پلی بازی در عین سادگی، حس اسرارآمیز خاصی دارد که باعث می شود برای ادامه بازی انگیزه داشته باشید. ارتقاهای بازی معنا دار هستند و از انجام آن ها لذت خواهید برد. Fishing Paradiso بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Fishing Paradiso :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک دو بعدی ساده

- جمع آوری بیش از 100 گونه

- تعامل با کاراکتر های مختلف

- سبک جذاب ماجراجویانه

- مناسب برای تمامی سنین

تصاویری از محیط نرم افزار Fishing Paradiso :


دانلود Fishing Paradiso برای اندروید  دانلود Fishing Paradiso برای اندروید  دانلود Fishing Paradiso برای اندروید  دانلود Fishing Paradiso برای اندروید  دانلود Fishing Paradiso برای اندروید


پسورد فایل :
کپی