آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.6 Idle Streamer مود | بازی شبیه ساز استریمر برای اندروید

دانلود Idle Streamer برای اندروید

Idle Streamer میلیون ها طرفدار بدست آورید و به یک بیلیونر تبدیل شوید. استادیوی خود را ارتقا دهید. از استریم کردن در اتاق خواب خود شروع کنید و به تدریج به بزرگترین سلبریتی بازی ها تبدیل شوید. استریم خود را آغاز کنید. زمان آن فرا رسیده که هنگام بازی کردن حجم زیادی پول بدست آورید. تویچ نکنید. آرام باشید و به یک استریمر تبدیل شوید. کانال تیوب خود را بسازید و بازی هایی که ترند روز دنیا شده اند را در آن استریم کنید. وی لاگ خود را محبوب کنید و طرفداران جدیدی بدست آورید. به یکی از بزرگترین تاثیرگذاران صنعت بازی تبدیل شوید. با طرفداران خود گفت و گو کنید و برای خود فندوم بسازید.

استریم های زنده ایجاد کنید و لایک جمع آوری کنید. با کسب پول، استادیوی خود را ارتقا دهید و تجهیزات بهتری برای خود تهیه کنید. هزاران طرفدار بدست آورید و به یک وب استار تبدیل شوید. Idle Streamer امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از ده میلیون بازیکن دارد. باگ های بازی حل شده است و با خیال راحت می توانید آن را دنبال کنید. علاوه بر این، مشکلی که در صداهای بازی وجود داشت برطرف شده است. Idle Streamer را می توانید روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت اجرا کنید. این بازی بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Idle Streamer

✅ نام نرم افزارIdle Streamer❤️ تعداد دانلود6079
⭐نسخه نرم افزار2.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل64 مگابایت

ویژگی های بازی Idle Streamer :


- دارای بیش از ده میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- لول آپ کردن تجهیزات

- پیدا کردن طرفدارا جدید

- تبدیل شدن به سلبریتی

- گرافیک دو بعدی خنده دار

- ترجمه شده به زبان های زنده دنیا


تصاویری از محیط بازی Idle Streamer :


دانلود Idle Streamer برای اندروید  دانلود Idle Streamer برای اندروید  دانلود Idle Streamer برای اندروید  دانلود Idle Streamer برای اندروید  دانلود Idle Streamer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی