آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود و نصب 4.0.0 First Strike مود - بازی اولین حمله برای اندروید

دانلود First Strike برای اندروید

First Strike اکنون می توانید در نبرد های هسته ای به شکل آنلاین با دوستانتان بازی کنید. تا 9 رقیب در هر بازی می تواند وجود داشته باشد. میلیون ها فرمانده هم اکنون در سراسر جهان با یک دیگر دارند بازی می کنند. این بازی کاملا بازسازی شده است و نسبت به نسخه های قبلی پایدارتر، و زیباتر شده است. علاوه بر این می توانید در آن دشمنان حیله گرتری را بیابید. قیامت هسته ای، آرزوی هیچ کسی نیست. قدم هایتان را با دقت انتخاب کنید. فاصله بین نبرد و صلح از مو باریک تر است. این بازی استراتژی، گیم پلی جذابی دارد و رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است که کارهای دلخواه خود را مانند نوشتن حروف الفبا به سادگی انجام دهید. اما حواستان باشد که با به کار بردن اقدامات پیشگرانه، از امنیت مردمتان محافظت کنید. گزینه های محدود اما هوشمندانه بازی امکان انتخاب لیدرتان را می دهد.

بمب های قدرتمند بسازید. سرزمین ها را نابود کنید تا سازه های دلخواه خود را در آن ها پدید آورید. زمان آن رسیده کارت های خود را روی میز قرار دهید. First Strike بیش از یک میلیون بازیکن دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را بدست آورده است. گیم پلی بازی نیز کاملا منحصر به فرد می باشد. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های بازی First Strike :


- گیم پلی بی نظیر

- رابط کاربری دوستانه

- امکان مبارزه با 10 بازیکن

- حل شدن باگ های قبلی بازی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- ساختن سازه های مختلف

- محافظت کردن از مردم

تصاویری از محیط بازی First Strike :


دانلود First Strike برای اندروید  دانلود First Strike برای اندروید  دانلود First Strike برای اندروید  دانلود First Strike برای اندروید  دانلود First Strike برای اندروید


پسورد فایل :
کپی