آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Super Mombo Quest 1.0.8 مود | بازی سوپر ممبو کوئست برای اندروید

دانلود Super Mombo Quest برای اندروید

Super Mombo Quest از بازی های اکشن پلتفرمر جذاب می باشد که سبک کلاسیک آرکید را با نبرد های اکشن دیوانه وار ترکیب کرده است و کمبوهای چالش بر انگیزی را پیش روی شما قرار می دهد. می توانید در سراسر جهانی بزرگ با صدها مکان مختلف سفر کنید. در هر جا، با دشمنان چالش آوری رو به رو می شوید. برخی از آن ها شما را دنبال می کنند. برخی دیگر به شما شلیک می کنند، و برخی دیگر قادر به پرواز کردند هستند. بعضی از آن ها می توانند بسیار خطرناک باشند. آیا به قدر کافی سریع هستید که تمام آن ها را در کمبویی مناسب شکست دهید؟

گیم پلی خود را با توانایی های ویژه شخصی سازی کنید. فرم های مختلف ممبو را آزاد کنید و به سرعت هایی برسید که هرگز تصور آن ها را هم نمی کردید. با این کمبوها اسرار پنهان را کشف کنید و کمبوهای قدرتمندتری ایجاد کنید. اگر از نبردهای شدید خسته شده اید، با محافظان سوبروسا گفت و گو کنید. آن ها آیتم های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهد. علاوه بر این می توانید خود را ارتقا دهید و با چالش های مشکل تری رو به رو شوید. سرزمین های سوبروسا را نجات دهید. نگذارید پادشاه کابوس ها پیروز شود. Super Mombo Quest امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های بازی Super Mombo Quest :


- خرید آیتم های جدید

- ارتقا دادن کاراکتر

- آزاد کردن کمبوهای ویژه

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- دشمنان چالش بر انگیز

- کسب امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک دوست داشتنی دو بعدی

تصاویری از محیط بازی Super Mombo Quest :

 

دانلود Super Mombo Quest برای اندروید  دانلود Super Mombo Quest برای اندروید  دانلود Super Mombo Quest برای اندروید  دانلود Super Mombo Quest برای اندروید  دانلود Super Mombo Quest برای اندروید


پسورد فایل :
کپی