آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.3.0 Kingdom Clash - Battle Sim مود | نبرد سرزمین برای اندروید

دانلود Kingdom Clash برای اندروید

Kingdom Clash آیا آماده پیوستن به نبردهای حماسی برای آزادی سرزمینتان هستید؟ در عصر قرون وسطایی وارد ماجراجویی شوید و در نبرد های بی رحمانه بین سرزمین ها شرکت کنید. در هر نبرد پیروز شوید و قدرت واقعی خود را به دیگران نشان دهید. در این بازی شبیه سازی باید سربازانتان را در میدان نبرد احضار کنید و با لشکر کوچک دشمن مبارزه کنید. برای پیروز شدن باید تصمیم های مناسبی بگیرید. شرایط نقشه، نیروهای دشمن و دیگر عوامل می توانند در استراتژی شما اثر گذار باشند. هنر نبرد سخت تر از آن چه که فکر می کنید می باشد. شیطانی باستانی برخواسته است.

اکنون می توانید هیولاهای قدرتمند را شکست دهید و سرزمین های خود را از شر آن ها پاک کنید. لشکرتان را به لانه های خطرناک هدایت کنید و مراقب باشید تا سربازانتان را از دست ندهید. پس از هر پیروزی، لشکر خود را ارتقا دهید. گردان های نظامی مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید از کمان داران، پالادین ها، بمب افکن ها، نیزه دار ها و ... استفاده کنید. سطح تمام جنگجویانتان را ارتقا دهید و قوی ترین لشکر را در نقشه ایجاد نمایید. قهرمانان قدرتمند را احضار کنید. هر کاراکتر دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشد که می تواند امواج نبرد را تغییر دهد. Kingdom Clash بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Kingdom Clash :


- احضار کردن قهرمانان قدرتمند

- نبرد با باس های قدرتمند

- ارتقا دادن جنگجویان شجاع

- مبارزه با هیولاهای حماسی

- اهمیت بالای استراتژی در نبرد ها

- نبرد در سرزمین های مختلف

- تسخیر کردن سرزمین های دوردست

تصاویری از محیط بازی Kingdom Clash :


دانلود Kingdom Clash برای اندروید  دانلود Kingdom Clash برای اندروید  دانلود Kingdom Clash برای اندروید  دانلود Kingdom Clash برای اندروید  دانلود Kingdom Clash برای اندروید


پسورد فایل :
کپی