آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی تتان آرنا 205 Thetan Arena بازی کریپتویی دریافت توکن THC اندروید

دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید

Thetan Arena: MOBA Survival برای ترکیب کردن کار گروهی و مهارت های شخصی طراحی شده است. خود را با مودهای مختلف این بازی جذاب به چالش بکشید. از tower rush کلاسیک تا battle royal و بسیاری دیگر را در این بازی تجربه نمایید. جوایز ارزشمندی را می توانید بدست آورید. این بازی به شکل ماهانه بروزرسانی می شود و ویژگی های تازه ای به آن اضافه می گردد. با مبادله کردن قهرمانان می توانید ارز دیجیتالی نیز دریافت کنید.

Thetan Arena: MOBA Survival از جمله بازی هایی است که تمامی سنین می توانند از انجام لذت ببرند. این بازی انجمنی فعال دارد که می توانید در آن عضو شوید. در تورنومنت ها شرکت کنید و قدرت واقعیتان را به دیگران نشان دهید. امکان دنبال کردن ماموریت guild وجود دارد. این بازی دارای سیستم pet نیز هست. می توانید رتبه خود را بین سایر بازیکنان مشاهده کنید. به ازای هر اچیومنتی که بدست می آورید، جایزه به شما داده می شود. رویداد های متنوعی در این بازی برگزار می گردد. می توانید آیتم های مختلف را با یک دیگر تبادل کنید. Thetan Arena: MOBA Survival بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. رابط کاربری بازی بازسازی شده است و اکنون می توانید جوی استیک ها را شخصی سازی کنید. Thetan Arena: MOBA Survival بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Thetan Arena: MOBA Survival :


- شرکت در تورنومنت ها

- دارای انجمن فعال

- سیستم رتبه دهی به بازیکنان

- مبادله کالا با کالا

- بدست آوردن ارز دیجیتالی با فروش قهرمانان

- دارای قهرمانان رایگان

- بروزرسانی مرتب ماهانه

تصاویری از محیط بازی Thetan Arena: MOBA Survival :


دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید  دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید  دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید  دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید  دانلود بازی Thetan Arena برای اندروید


پسورد فایل :
کپی