آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.1.28 Slidey: Block Puzzle مود - نصب بازی پازل بلاک برای اندروید

دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید

Slidey: Block Puzzle از بازی های پازلی سرگرم کننده می باشد که ذهن شما را آموزش می دهد. می توانید بین دو پوسته مختلف انتخاب انجام دهید. پوسته ای کلاسیک و پوسته ای جدید با تم گربه در بازی ارائه شده است. گیم پلی این بازی آسان می ابشد. کافیست بلاک ها را به سمت چپ یا راست بکشید تا خط ها را کامل کنید. این بازی رایگان است و یادگیری آن آسان می باشد. Slidey: Block Puzzle یکی از جذاب ترین ماجراجویی های زندگیتان خواهد بود.

در این بازی م یتوانید مهارت های ذهنیتان را برای چند دقیقه یا چند ساعت به چالش بکشید. چالش های بازی بی پایان هستند و همیشه چیز جدیدی برای بازی کردن وجود دارد. با بازی کردن، تجربه کسب خواهید کرد. می توانید سطح شامان بامزه تان را بالا تر ببرید تا به ماسک ها و جوایز بیشتری دسترسی داشته باشید. Slidey: Block Puzzle امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. باگ های بازی برطرف شده است و اکنون می توانید تجربه بهتری نسبت به قبل کسب کنید. Slidey: Block Puzzle بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. Slidey: Block Puzzle را می توانید روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت اجرا نمایید. این بازی مناسب تمامی سنین است و برای اجرای آن نیاز به اندروید 4.4 به بالا دارید.

ویژگی های بازی Slidey: Block Puzzle :


- دارای بیش از 5 میلیون بازیکن

- مناسب تمامی سنین

- کسب تجربه برای شامن

- چالش های بی پایان

- کسب تجربه در طول بازی

- گیم پلی ساده و سر راست

- کاملا رایگان

تصاویری از محیط بازی Slidey: Block Puzzle :


دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید  دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید  دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید  دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید  دانلود Slidey: Block Puzzle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی