آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.9.667 Ronin مود | نصب بازی رونین آخرین سامورایی برای اندروید

دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید

Ronin: The Last Samurai در بروزرسانی جدید بازی می توانید تا پای مرگ مبارزه کنید. اولین سامورایی زن به بازی اضافه شده است. او از ناگیناتا به عنوان سلاح استفاده می کند. حملاتش دوربرد است و سرعت بالایی در حمله دارد. کیم پلی جدیدی را تجربه کنید. در نبرد های pvp شرکت کنید و رقیبان خود را شکست دهید. اکنون می توانید با پیروز شدن در این مبارزات امتیاز کسب کنید. با این امتیازات قادر به بدست آوردن آیتم های مختلفی در مغازه pvp هستید. محتوای جدید به شکل منظم به بازی اضافه می شود. باس را شکست دهید و جوایز منحصر به فرد را بدست آورید.

با باس اسکلتی غول پیکری که هرگز ندیده اید مبارزه کنید. سلاح های مختلف را جمع آوری کنید. هیولاها را شکست دهید و به قهرمان افسانه ای ژاپن تبدیل شوید. Ronin: The Last Samurai گرافیکی منحصر به فرد با استایل ژاپنی دارد. سلاح های کاراکتر ها واقع گرااینه می باشد. می توانید از زره سامورایی، لباس نینجایی، کاتانا و بسیاری دیگر استفاده کنید. با زامبی ها، نینجاها، گلادیاتورها، و اساتید کاتانا مبارزه نمایید. دشمنان پنهان منتظر شما هستند. این بازی کاملا رایگان می ابشد، با این حال برخی از آیتم های موجود در آن را می توانید به شکل درون برنامه ای خریداری کنید. Ronin: The Last Samurai بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Ronin

✅ نام نرم افزارRonin❤️ تعداد دانلود1004
⭐نسخه نرم افزار2.9.667🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل372 مگابایت

ویژگی های بازی Ronin: The Last Samurai :


- بیش از 5 میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- سلاح های واقع گرایانه

- اضافه شدن باس های جدید

- شرکت در نبرد های pvp

- اضافه شدن کاراکتر جدید

- گرافیک منحصر به فرد با استایل ژاپنی

تصاویری از محیط بازی Ronin: The Last Samurai :


دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید  دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید  دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید  دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید  دانلود Ronin: The Last Samurai برای اندروید


پسورد فایل :
کپی