آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.1 Toca Nature نسخه فول | نصب بازی طبیعت توکا برای اندروید

دانلود Toca Nature برای اندروید

Toca Nature طبیعت را شکل دهید و توسعه یافتن آن را مشاهده کنید. درخت ها را بکارید و جنگل به وجود آورید. از کوهستان ها بالا برید و از مناظر لذت ببرید. توت فرنگی، قارچ، یا گردو ها را جمع آوری کنید و آن ها را به حیوانات مختلف بدهید. ببینید چه جیوانی چه چیزی می خورد و چه کاری باعث بیرون آمدن خرس می شود. در مناطق مختلف به حرکت کنید و با یک روباه دوست شوید. دوستان جدید بیابید و خود را به چالش بکشید. مکان های کشف نشده را بیابید. پیشرفت خود را تا جایی ادامه دهید که از مکان اولیه خود به قدر کافی دور شوید.

Toca Nature بازی جذابی است که تمامی سنین از آن می توانند لذت ببرند. این بازی، گرافیکی سه بعتدی و رنگارنگ را به نمایش می گذارد که لوپولی می باشد و طراحی ای مدرن را به نمایش می گذارد. حیوانات مختلفی که در طبیعت به وجود آمده اند را تغذیه کنید و با اخلاقیات آن ها آشنا شوید. Toca Nature در عین این که می تواند به عنوان یک بازی sandbox در نظر گرفته شود یک بازی آموزشی برای کودکان و آشنا شدن آن ها با طبیعت می باشد. Toca Nature در حال حاضر به قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد. این بازی بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. Toca Nature را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Toca Nature:


- گرافیک سه بعدی لوپولی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- عکس گرفتن از حیوانات

- تغذیه کردن حیوانات

- به وجود آوردن طبیعت

- گشت و گذار در مناطق مختلف


تصاویری از محیط بازی Toca Nature:


دانلود Toca Nature برای اندروید  دانلود Toca Nature برای اندروید  دانلود Toca Nature برای اندروید  دانلود Toca Nature برای اندروید  دانلود Toca Nature برای اندروید


پسورد فایل :
کپی