آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی RTS Siege Up 1.1.106r11 مود | نصب بازی جنگ قرون وسطایی برای اندروید

دانلود RTS Siege Up برای اندروید

RTS Siege Up به هر کدام از واحد های نظامی یا ل لشکرتان فرمان دهید و آن را کنترل کنید. منابع مختلف را جمع آوری کنید و اقتصاد سرزمینتان را به شکل زنده متحول کنید. نگران از دست دادن پیشرفتان با سیستم ضبط خودکار نباشید. در RTS Siege Up می توانید هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی بازی کنید. سربازان نزدیک زن، کمان دار یا سواره نظام خود را آموزش دهید. قلعه هایی با دیوار سنگی و چوبی بسازید. از نیروهای دریایی استفاده کنید، ماهی بگیرید و کشتی بسازید.

از معدن های خود در مقابل دشمنان دفاع کنید تا بیشترین منابع را بدست آورید. در دنیای سه بعدی، مدیریت کردن تک تک جزئیات این بازی به راحتی انجام می شود. انواع مختلفی از ماموریت ها وجود دارد. می توانید با بات های تصادفی در بازی های شخصی و دلخواه بازی کنید. RTS Siege Up را می توانید در حالت آفلاین دنبال کنید. کارگران می توانند چوب ببرند یا در مزارع کار کنند. در صورت نیاز می توانید آن ها را به سوی نبرد نیز هدایت کنید. کمان داران به شما کمک می کنند تا نیروهای دشمن را سریع از پای در بیاورید. نیروهای نظامی دیگری نیز وجود دارند. RTS Siege Up امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 5 میلیون کاربر دارد. سه ماموریت جدید در نسخه اخیر بازی اضافه شده است و از اشیاء تازه برای دکوراسیون می توانید استفاده کنید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود RTS Siege Up!

✅ نام نرم افزارRTS Siege Up!❤️ تعداد دانلود1460
⭐نسخه نرم افزار1.1.106r11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های بازی RTS Siege Up :


- بیش از 5 میلیون بازیکن

- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- نیروهای نظامی مختلف

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- ذخیره خودکار پیشرفت بازی

- بازی در هر دو حالت افقی و عمودی

- انواع مختلفی از ماموریت ها

تصاویری از محیط بازی RTS Siege Up :


دانلود RTS Siege Up برای اندروید  دانلود RTS Siege Up برای اندروید  دانلود RTS Siege Up برای اندروید  دانلود RTS Siege Up برای اندروید  دانلود RTS Siege Up برای اندروید


پسورد فایل :
کپی