آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.1 Disney POP TOWN مود - نصب بازی دیزنی پاپ تاون برای اندروید

دانلود Disney POP TOWN برای اندروید

Disney POP TOWN به دهکده دیزنی پاپ خوش آمدید. جهانی تازه از دیزنی را تجربه کنید. لباس های منحصر را جمع آوری کنید، پازل های چالش بر انگیز را حل نمایید و در این بازی ماجراجویانه، در مسابقه های match-3 شرکت کنید و بیشترین امتیاز را کسب کنید. با حل کردن پازل ها امتیاز های هیجان آوری بدست می آورید. آواتار خود را شخصی سازی کنید. هر کدام از لباس ها قدرت های منحصر به فردی را به ارمغان می آورند.

با کدام لباس می توانید سطح بعدی را شکست دهید؟ میکی ماوس یا پو؟ انتخاب با شماست. Disney POP TOWN توسط بیش از 1 میلیون بازیکن دانلود شده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. در ورژن تازه بازی، لباس های تازه ای اضافه شده است که می توانید آن ها را جمع آوری کنید. برخی از آن ها به شدت نایاب هستند و جمع آوریشان کار هرکسی نیست. Disney POP TOWN گرافیکی رنگارنگ و دوست داشتنی دارد که تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند. بازی های موجود در Disney POP TOWN متنوع هستند و دیر از آن ها خسته خواهید شد. با امتیازاتی که بدست آورده اید می توانید لباس های تازه ای برای خودتان تهیه نمایید. دهکده ها را به حالت اول برگردانید. Disney POP TOWN بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Disney POP TOWN

✅ نام نرم افزار Disney POP TOWN ❤️ تعداد دانلود 187
⭐نسخه نرم افزار 1.2.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 78 مگابایت

ویژگی های بازی Disney POP TOWN


- بیش از 1 میلیون بازیکن

- گرافیک خیره کننده

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- حل کردن پازل های چالش آور

- جمع کردن لباس های نایاب

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- پیدا کردن لباس های نایاب

تصاویری از محیط بازی Disney POP TOWN :


دانلود Disney POP TOWN برای اندروید  دانلود Disney POP TOWN برای اندروید  دانلود Disney POP TOWN برای اندروید  دانلود Disney POP TOWN برای اندروید  دانلود Disney POP TOWN برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی