آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.1.3 Space Marshals 3 مود - نصب بازی کلانترهای فضایی برای اندروید

دانلود Space Marshals 3 برای اندروید

Space Marshals 3 به خدمه رودی در آخرین ناماجراجوییشان در فضا بپیوندید. کفش هایتان را بپوشید و خودتان را آماده شکار کلاهبرداران فضای کنید. داستان این بازی از بازی اکشنی الهام گرفته شده است که بر روی نبرد های تاکتیکی تمرکز دارد. داستان این قسمت از بازی، ادامه سری های قبلش است. با این حال اگر نسخه های قبلی را بازی نکرده اید مشکلی وجود ندارد و از این بازی به تنهایی می توانید لذت ببرید. با پناه گرفتن، جلوی گلوله خوردن را بگیرید. از محیط اطرافتان به نفعتان استفاده کنید. از پهلو به دشمنان حمله کنید تا در شرایط بهتری قرار بگیرید.

اما مراقب باشید دشمنان از پهلو به شما حمله نکنند. از ابزار مختلف برای معامله کردن استفاده کنید. راه و روش خود را با دقت انتخاب کنید. برخی می گویند سرشاخ شدن مستقیم با دشمن و شروع به شلیک کردن همیشه پاسخ نیست. از حواس پرتی ها استفاده کنید تا دشمنانتان را تنها گیر بیاورید. از سلاح های بی صدا استفاده کنید تا به تدریج نیروهای دشمن را کاهش دهید. نژاد های مختلف دشمنان را بیرون بیاورید و آن ها را به جان هم بیاندازید. علاوه بر زره و نارنجک هایی که دارید می توانید یک سلاح دو دستی و یک سلاج تک دستی نیز داشته باشید. Space Marshals 3 بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود Space Marshals 3

✅ نام نرم افزار Space Marshals 3 ❤️ تعداد دانلود 1035
⭐نسخه نرم افزار 3.1.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 7.0 🔆 حجم فایل 1.36 گیگابایت

ویژگی های بازی Space Marshals 3


- استفاده از تاکتیک برای شکست دشمنان

- مبارزه های اکشن دوست داشتنی

- ادامه داستان سری های قبلی

- وجود انواع سلاح ها

- گرافیک دو و نیم بعدی خیره کننده

- استفاده از محیط اطراف برای شکست دشمنان

تصاویری از محیط بازی Space Marshals 3 :


دانلود Space Marshals 3 برای اندروید  دانلود Space Marshals 3 برای اندروید  دانلود Space Marshals 3 برای اندروید  دانلود Space Marshals 3 برای اندروید  دانلود Space Marshals 3 برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی