آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.0 Whispers of a Machine | نصب بازی زمزمه ماشین ها برای اندروید

دانلود Whispers of a Machine برای اندروید

Whispers of a Machine از بازی های سای فای جذاب است که داستان ورا، کاراگاهی که به شکل سایبری تقویت شده است را بیان می کند. وظیفه او بررسی رشته ای از قتل های زنجیره ای است. این کشتارهای بی رحمانه، حقیقتی هولناک را پنهان کرده اند و ورا به زودی رابطه ای بین آن ها و گروهی یاغی که به دنبال ساختن ابرهوش مصنوعی هستند پیدا می کند. ورا واقعه ای تلخ از گذشته اش را به یاد میاورد، و فشار آن باعث می شود که ورا اهداف و حتی عقل خود را مورد سوال قرار دهد. به عنوان یک مامور Bureau، ورا به نانو ماده ای به نام بلو مجهز شده است.

این تکنولوژی نایاب به او این امکان را می دهد که از قدرت های فراطبیعی اش استفاده کند. پلی استایل دلخواه خود را انتخاب کنید. اطلاعات جمع آوری کنید، و پازل های مختلف را با گزینه های متنوع حل نمایید. انتخاب های شما، بر توانایی های ورا و پازل هایی که پیشرو دارید اثر می گذارد. به عنوان مثال می توانید تحلیلگر، زورگو باشید یا با دیگران همدلی کنید. وارد جهانی زیبا با گرافیک پیکسلی و تنظیمات متعدد شوید. بیش از 4000 خط از دیالوگ را در این بازی می یابید. Whispers of a Machine امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از 10 هزار کاربر دارد. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Whispers of a Machine

✅ نام نرم افزارWhispers of a Machine❤️ تعداد دانلود117
⭐نسخه نرم افزار1.0.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل12 و 750 مگابایت

ویژگی های بازی Whispers of a Machine


- گرافیک چشم نواز

- پازل های متعدد برای حل کردن

- نمایش جهان فرا آخرالزمانی

- 4000 خط دیالوگ

- حل کردن پازل های چالش آور

- اثر گذاری انتخاب های شما در جهت بازی


آموزش نصب بازی Whispers of a Machine


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.rawfury.woam را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Whispers of a Machine :


دانلود Whispers of a Machine برای اندروید  دانلود Whispers of a Machine برای اندروید  دانلود Whispers of a Machine برای اندروید  دانلود Whispers of a Machine برای اندروید  دانلود Whispers of a Machine برای اندروید


پسورد فایل :
کپی