آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 20758 Royal Match | نصب بازی مسابقه رویال برای اندروید

دانلود Royal Match برای اندروید

Royal Match به رویال مچ خوش آمدید، پادشاه بازی های پازلی. رنگ ها را جا به جا کنید. پازل ها را حل کنید و به پادشاه رابرت کمک کنید و قلعه ش را مزین کنید. ماجراجویی ای هیجان انگیز انتظار شما را می کشد. هزاران بازی پازلی چالش انگیز را تجربه کنید. سکه بدست آورید و منطقه های جدید را آزاد کنید.

تقویت کننده های بیشتری بدست آورید و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان مسابقه دهید. جوایز هیجان انگیزی برای اچیومنت های خود دریافت کنید. Royal Match تبلیغی نشان نمی دهد و نیازی به اینترنت هم ندارید. به ماجراجویی وارد شوید و بازی کنید. ده ها پازل جذاب برای حل کردن وجود دارد. هر قسمت جدید این بازی سکه های رایگانی را به بازیکنان هدیه می دهد. جوایز این بازی شما را غافل گیر می کنند. از تقویت کننده ها نهایت استفاده را ببرید و ده ها سکه جمع آوری کنید. مراقب موانعی که سر راهتان قرار می گیرد باشید. گنجینه ها را آزاد کنید و خون بی پایان بدست آورید. اتاق های جدید را کاوش کنید و مکان های مختلف را دکوراسیون کنید. دوستان خود را در فیس بوک به چالش بکشید و به بالاترین رتبه لیدربرد برسید. Royal Match امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Royal Match

✅ نام نرم افزارRoyal Match❤️ تعداد دانلود2159
⭐نسخه نرم افزار20758🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل160 مگابایت

ویژگی های بازی Royal Match


- بیش از 10 میلیون بازیکن

- به چالش کشیدن دوستان

- کاوش مناطق مختلف

- حل کردن پازل ها

- استفاده از تقویت کننده ها

- باز کردن گنجینه ها

- بدون نیاز به اینترنت

تصاویری از محیط بازی Royal Match :


دانلود Royal Match برای اندروید  دانلود Royal Match برای اندروید  دانلود Royal Match برای اندروید  دانلود Royal Match برای اندروید  دانلود Royal Match برای اندروید


پسورد فایل :
کپی