آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Trucks Off Road v1.70.670‏ مود - نصب بازی تراک آفرود برای اندروید
دانلود بازی Trucks Off Road v1.6.26462‏ مود - نصب بازی تراک آفرود برای اندروید

Trucks Off Road نام یک بازی جدید مسابقه ای و ماشین سواری برای اندروید می باشد که توسط استودیو ODD Games طراحی و عرضه شده است. استفاده از قوانین اصلی مسابقات آفرود در کنارفیزیک واقع گرایانه سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا با کیفیت سروکار داشته باشید که ویژگی های بسیاری را دارا می باشد. اصلی ترین ویژگی این بازی را گرافیک آن دربر گرفته است که به گفته شرکت سازنده در حد گرافیک کنسول ها می باشد. مسابقاتی که قرار است در آنها حضور پیدا کنید بطور کامل در گل و لای جریان دارند و این مورد میتواند حس خوبی را از مسابقات آفرود سواری به شما منتقل کند. بازی شامل ماشین های مختلفی از شرکت های محبوب جهانی می باشد که در این زمینه میتوانید بنا به سلیقه و یا نیاز خود ماشینی را خریداری و سپس در مسابقات حضور پیدا کنید.

گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده این بازی میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرارد هد که پیشنهاد میشود بازی اندروید Trucks Off Road را از دست ندهید. بازی Truck Simulator USA و دانلود بازی MMX Hill Climb و بازی شبیه ساز رانندگی کامیون در جاده های سخت برای اندروید از دیگر بازی های اندروید می باشد.


دانلود Trucks Off Road

✅ نام نرم افزارTrucks Off Road❤️ تعداد دانلود1085
⭐نسخه نرم افزار1.70.670🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل1 و 1.6 گیگابایت

ویژگی های بازی Trucks Off Road

  • - طراحی زیبا و چشمنواز بازی در تمامی بخش و حالت های موجود
  • - دسترسی به ماشین های مختلف و محبوب جهانی
  • - دستیابی به قطعات بسیار برای سفارشی و تقویت ماشین ها
  • - حضور در مسابقات آنلاین و رقابت با کاربران جهانی
  • - استفاده از موسیقی متن جذاب و هیجان انگیز
  • - وجود قوانین مربوط به فیزیک برای افزایش ویژگی های بازی
  • - سازگار با انواع گشوی و تبلت های اندروید
rucks-off-road-ga


بازی اندروید Trucks Off Road مسابقات آفرودسواری یکی از بهترین و در واقع شبیه سازی ترین گزینه هایی است که امروزه توانسته در بین مسابقات آفرود حرفی برای گفتن داشته باشد. شکرت سازنده ویژگی های بارز و خوبی را برای این بازی در نظر گرفته است که با حضور در آن میتوانید ساعات طولانی سرگرم و از چالش هایی که برایتان در نظر گرفته شده است لذت ببرید. همان طور که گفته شد بازی Trucks Off Road از طارحی فوق العاده ای برخوردار است که کیفیت آن در حد کنسول های بازی می باشد. این مورد سبب خواهد شد تا برای اجرای این بازی نیاز به گوشی های گیمینگ داشته باشید. بیش از 400 قطعه در بازی وجود دارد که با دستیابی به آنها میتوانید ماشین های خود را تقویت کنید.

جدا از تقویت خودرو یکسری المان مفید برایتان در نظر گرفته شده است که از انها برای سفارشی سازی ماشین نیز میتوانید بهره بگیرید. بازی حالت های مختلفی را دارا می باشد که از اصلی ترین آنها میتوان به Single یا Career اشاره داشت. همچنین میتوانید در مسابقات مختلفی نظیر: Freestyle، Circuit Racing، Drag Racing، Mud Bogging و Open Play حضور پیدا کنید که تمامی این موارد با گیم پلیم تفاوت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. سبک کلی بازی به صورت پویا انجام شده است که در این زمینه میتوانید به یک رابط گرافیکی زیبا ، صداگذاری عالی و گیم پلی روان دسترسی داشته باشید. بازی Trucks Off Road شامل حالت آنلاین نیز می باشد که در این بخش میتوانید با رقبایی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. وبسایت پاتوق یو نسخه جدید و Unlimited Money بازی را برایتان فراهم نموده است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی