آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید
دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید

Mini Legend عنوان یک بازی جدید اندروید در سبک مسابقه ای می باشد که جدا از ویژگی های ظاهری شامل یکسری المان سرگرم کننده می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. بدون شک یکی از بهترین بازی های مسابقه ای در جهان اندروید همین بازی می باشد که نام کامل آن در گوگل پلی Mini Legend - Mini 4WD Racing ثبت شده است. موردی که میتواند شمارا در برابر لیست عظیمی از ماشین های محبوب و شناخته شده قرار دهد که در این زمینه بنا به سلیقه خود میتوانید یکی را انتخاب و وارد مسابقات بازی شوید. گیم پلی طولانی در کنار رقابت شدید میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم نماید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.


دانلود Mini Legend - Mini 4WD Racing

✅ نام نرم افزارMini Legend - Mini 4WD Racing❤️ تعداد دانلود295
⭐نسخه نرم افزار2.7.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل182 مگابایت

ویژگی های بازی Mini Legend - Mini 4WD Racing


  • گیم پلی طولانی و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا با کیفیت عالی
  • وجود حالت آنلاین و کمپین برای رقابت با کاربرانی از سراسر جهان
  • تقویت و سفارشی سازی ماشین با آیتم های متنوع
  • وجود صداگذاری هیجان انگیز در سرتاسر بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • وجود چالش های روزانه با جوایز مخصوص


دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید


بازی Mini Legend - Mini 4WD Racing بصورت تک نفره قابل اجرا می باشد که در حالت کمپین آن میتوانید آیتم های ضروری که نیاز دارید را روی خودرو پیاده سازی نمایید. دستیابی به آیتم های مربوط نیازمند هزینه است که با پیروز شدن در مسابقات میتوانید آنها را بدست آورید. یکسری موارد فنی که با اعمال آن روی ماشین ها میتوانید سرعت و دقت رانندگی در مسیر را افزایش دهید. سبک و گیم پلی بازی Mini Legend - Mini 4WD Racing در مورد حضور ماشین شما در مسیر منتهی به جایزه است. مسیری که اگر آنرا ساده در نظر بگیرید قطعا شکست خواهید خورد. رقابت قدرتمند در انتظار شما هستند که با پیروز شدن در بازی میتوانید جوایز و پاداش خوبی را کسب کنید. جالب است بدانید بیش از 250 مرحله سرگرم کننده در بازی وجود دارد که برای پایان دادن به تمامی آنها باید زمان بسیاری را سپری کنید. زمانی که میتواند سبب سرگرمی شما شود. در این بین یک سری ماموریت فرعی و چالش روزانه در بازی وجود دارد که برای افزایش دارایی های شما در نظر گرفته شده است.

اجرای بازی در حالت آنلاین و PVP میتواند هیجان و استرس را به شما منتقل کند. در این زمینه رقبا از سراسر جهان در مقابل شما قرار خواهند گرفت که اطلاعات دقیقی از ماشین آنها نخواهید داشت. با حضور در مسابقات و قرار دادن مبلغی برای شروع مسابقه آغاز میشود که نفر برنده میتواند جوایز بازی را دریافت کند. بازی اندروید Mini Legend - Mini 4WD Racing به صورت مود شده و با ویژگی های Menu/Unlimited Car Energy, Instant Win در اختیارتان قرار گرفته است که میتوانید آنرا با ترافیک نیم بهاء از وبسایت پاتوق یو دریافت کنید.

دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید  دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید  دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید  دانلود بازی Mini Legend v2.7.8 مود - نصب بازی قهرمان کوچک برای اندروید


پسورد فایل :
کپی