آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Torque Drift 2.28 مود - نصب بازی دریفت گشتاور برای اندروید
دانلود بازی Torque Drift مود - نصب بازی دریفت گشتاور برای اندروید

Torque Drift یک بازی محبوب در سبک مسابقه ای می باشد که از نامش مشخص است در سبک بازی های دریفت قرار دارد. اگر خود را یک گیمر حرفه ای در سبک بازی های ماشین سواری میدانید پیشنهاد میشود این بازی را تجربه کنید زیرا گیم پلی و سبک خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهد که سبب سرگرمی شخص برای ساعات طولانی خواهد شد. استودیو سازنده بازی که Grease Monkey Games Pty Ltd‏ نام دارد توانسته یکی از بهترین بازی های کارنامه خود را به ثبت برساند. که جدا از سبک و گیم پلی ، طراحی بسیار خوب و زیبایی را دارا می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.


دانلود Torque Drift

✅ نام نرم افزارTorque Drift❤️ تعداد دانلود812
⭐نسخه نرم افزار2.28🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل1.2 گیگابایت

ویژگی های بازی Torque Drift


  • - امکان اجرا در دو حالت آنلاین و آفلاین
  • - طراحی زیبا و چشمنواز با صداگذاری عالی
  • - دسترسی به ماشین های مختلف
  • - امکان سفارشی سازی و تقویت موتور ماشین ها
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • - وجود سبک جذاب برای سرگرمی کاربر
  • - گیم پلی روان و دوست داشتنی 


دانلود بازی Torque Drift مود - نصب بازی دریفت گشتاور برای اندروید


بازی Torque Drift امکان سفارشی سازی ماشین را به شما میدهد که در این زمینه آیتم و اقلام بسیاری برایتان در نظر گرفته شده است. مواردی که برای دستیابی به آنها نیاز به هزینه خواهید داشت زیرا چیزی در این بازی رایگان نیست. البته نگران نباشید زیرا نسخه ای که در اختیار شما قرار گرفته است بصورت Unlimited Money می باشد که مشکلی از بابت دارایی نخواهید داشت. با نمایش مهارت های خود در بازی Torque Drift میتوانید حامی مالی کسب کنید. حامیانی که هزینه های شما برای سفارشی سازی و یا تقویت ماشین و حتی هزینه حضور در تورنومتر های مهم را میدهد که با افزایش مهارت های خود میتوانید حامی خوبی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به اجرای آنلاین و بتل بازی بصورت ONLINE TANDEM اشاره داشت. این حالت در یک سرور جهانی اجرا می شود که میتوانید با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. تمامی رقابت های موجود در این بازی برسر رتبه خواهد بود که هر چقدر مهارت رانندگی و دریفت خود را در مسابقات به نمایش بگذارید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و در رتبه جهانی رشد بهتری خواهید داشت. گیم پلی بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا می باشد که بازی از طراحی و صداگذرای خوبی برخوردار است. جدید ترین نسخه بازی را با ترافیک نیم بهاء میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید. دانلود بازی Ultimate Car Driving Simulator و دانلود بازی آسفالت 8  از دیگیر بازی های رانندگی اندروید می باشند.

آموزش نصب بازی Torque Drift


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - پوشه leagueofmonkeys.torquedrift را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.
پسورد فایل :
کپی