آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Blade Bound v2.23.0 مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید
دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید

Blade Bound عنوان یک بازی محبوب و شناخته شده در سبک بازی های نقش آفرینی برای اندروید می باشد که امروزه به یکی از بهترین پرچم داران این عرصه تبدیل شده است. استودیو سازنده بازی Artifex Mundi‏ نام دارد که قطعا یکی از بهترین محصولات خود را در کارنامه درخشانی که در اختیار دارد به ثبت رسانده است. سبک بازی مانند تمام بازی های نقش آفرینی در مورد هنرنمایی شما در دنیای تاریکی است که نیروهای آن متحد شده اند شمارا برای همیشه از سطح سیاره نابود کنند. این متحد شدن آنها میتواند یک حسن و مشکل برای شما باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. نسخه مود شده بازی را میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.


دانلود Blade Bound

✅ نام نرم افزارBlade Bound❤️ تعداد دانلود275
⭐نسخه نرم افزار2.23.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 و بالاتر🔆 حجم فایل990 مگابایت

ویژگی های بازی Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG

  • استفاده از داستانی هیجان انگیز و دوست داشتنی
  • طراحی زیبا و زرق و برقدار با کیفیت عالی
  • جمع آوری منابع و طلسم های موجود در بازی
  • رویارویی با دشمنان قدرتمند و هیولاهای ترسناک
  • کنترل عالی بازی از یک زاویه دید مناسب
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید

در متن فوق مربوط به حسن و مشکل بازی Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG اشاره ای شد اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دقیقا چرا ؟ نبرد بین شما و دشمنان این دنیا سال های طولانی در جریان است که اگر بتوانید قدرت خود را افزایش دهید قطعا یکبار برای همیشه میتوانید دنیا را از وجود نحس آنها پاکسازی کنید و نور را برای همیشه به سرزمین خود بازگردانید. اما مشکلی که میتواند شمارا به خطر بیندازد قدرتمند بودن دشمنان است زیرا آنها از همیشه قوی تر شده اند. طلسم و مهارت های بسیاری در بازی برای شما موجود است که با دستیابی به آنها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید. زاویه دید مناسب بازی این قابلیت را به شما میدهد تا کنترل خوبی روی شخصیت داشته باشید و امکان مشاهده اطراف در وسعت مناسب را داشته باشید.

گیم پلی بازی Blade Bound بدلیل اعتیادآور بودن و جذابیت های بسیار با محدودیت سنی 12+ عرضه شده است که پیشنهاد میشود این مورد را رعایت کنید. طراحی زیرا و چشم نواز بصورت زرق و برق دار میتواند یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید را در اختیار شما قرار دهد. همچنین وجود افکت های صوتی هیجان انگیز روی روند بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. از دیگر ویژگی های بازی میتوان به همراه بودن Sentinel با شما اشاره داشت که یک الهه آسمانی بوده و شمارا از مرگ نجات داده که اکنون یک فرصت برای بازگردانی تعادل زمین دارید. فرصتی که اگر نتوانید آنرا بدرستی انجام دهید قطعا سبب نابودی بشریت خواهد شد و شما نیز در این زمینه نقش خواهید داشت. بدلیل محبوبیت بازی Blade Bound: Legendary Hack and Slash Action RPG نسخه Menu/Damage, Defense, No CD در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید بازی را دریافت کنید.


نکته : لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف شد!


دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید  دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید  دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید  دانلود بازی Blade Bound مود - نصب بازی باند تیغه برای اندروید


لیست دانلود

نکته : لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف شد!

 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 990 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی