آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Elite Brasil Tuning v1.32 مود | نصب بازی الیت تیونینگ برزیل برای اندروید
دانلود بازی Elite Brasil Tuning مود - نصب بازی الیت تیونینگ برزیل برای اندروید
بازی Elite Brasil Tuning عنوانی که به شما این اجازه را میدهد تا با در اختیار گرفتن انواع مختلف ماشین های مسابقه ای آنها را به نوبت سفارشی سازی کنید، این بازی انواع تجهیزات و آیتم های فوق العاده را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید یک خودروی ساده را به ماشینی قدرتمند و مسابقه ای آماده کنید. هر ماشین قطعات مخصوص به خود را دارد که با جمع آوری و در اختیار داشتن آنها میتوانید تمامی بخش ها را پوشش دهید، فقط کافیست وارد بخش گاراژ شوید و قطعاتی که بیشتر مورد نیاز ماشین است را انتخاب کنید تا در نهایت سفارشی سازی بطور کامل انجام شود. یکی از مهم ترین بخش ها برای ارتفاع هر ماشین قسمت موتور است که باید به خوبی با آن آشنا باشید تا بدون مشکل این قسمت را رد کنید، سعی کنید تمامی قطعات جدید و از نوع بهترین باشند تا قدرت کار چند برابر شود. 

دانلود Elite Brasil Tuning

✅ نام نرم افزارElite Brasil Tuning❤️ تعداد دانلود3631
⭐نسخه نرم افزار1.32🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 و بالاتر🔆 حجم فایل150 مگابایت

ویژگی های بازی Elite Brasil Tuning


  • سبک مناسب برای سرگرمی و حضور در مراحل
  • وجود تعداد زیادی از مراحل سرگرم کننده
  • گیم پلی روان و کاملا دوست داشتنی
  • دسترسی به ماشین های مختلف
  • طراحی متفاوت ماشین و شهرها
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • استفاده از صداگذاری عالی با افکت های زیبا


دانلود بازی Elite Brasil Tuning مود - نصب بازی الیت تیونینگ برزیل برای اندروید


در بازی Elite Brasil Tuning مسیرها و جاده های بسیار دردسر ساز وجود دارد که عبور از آنها کار ساده ای نخواهد بود اگر ماشین ها به خوبی سفارشی سازی نشده باشند قطعا دچار مشکل خواهید شد. برای رسیدن به انتهای مسیر از تمامی قدرت ماشین می بایست استفاده کرد، زمانی که وارد بخش گاراژ میشوید هر قسمت ماشین طبقه بندی شده است که با انتخاب آن بخش ویژگی های نزدیک به آن هم نمایش داده میشود و اگر نیاز باشد میتوانید تمامی قطعات را بطور کامل تعویض کنید، همانطور که گفتیم قسمت های مختلف و قطعات هر ماشین مخصوص به خود است و باید به روشی خاص آنها را پیاده و سوار کنید.

Elite Brasil Tuning  نکته قابل توجه اینجاست که برای انتخاب قطعات با برندهای مناسب باید میزان سرمایه مناسب در اختیار داشته باشید! بعد از پایان هر سفارشی سازی کافیست وارد مسیرهای مشخص شده شوید تا بتوانید نتیجه را خودتان تست کنید، کنترل ماشین ها بسیار ساده بوده و به کمک دکمه های لمسی روی صفحه میتوانید این کار را انجام دهید. عواملی همچون : سرعت، قدرت، شتاب گیری و دیگر ویژگی های هر ماشین را بسته به سلیقه و میزان درآمد خود ارتفاع دهید تا به قدرت نهایی ماشین ها پی ببرید.

پسورد فایل :
کپی