آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Vlinder Gacha v2.5.0 مود | نصب بازی ویلیندر گاچا برای اندروید
دانلود بازی Vlinder Gacha مود - نصب بازی ویلیندر گاچا برای اندروید

عنوان بازی Vlinder Gacha گیمی که سبب میشود تبدیل به یک طراح مد حرفه ای شوید، به عنوان یک طراح خلاق کار را شروع کرده و با ترکیب انواع مختلف سبک ها ایده های خارق العاده را به وجود آورید. مطمئن شوید از تمام مهارت خود استفاده میکنید تا در بازی به یکی از قدرتمند ترین ها تبدیل شوید! سبک ها، طرح های جدید، ایده های خلاقانه همگی این ویژگی ها کمک میکند به یک فرد قدرتمند در زمینه مد تبدیل شوید و در کوتاه ترین زمان ممکن لباس ها و سبک های جدید به وجود آورید. مطمئن باشید سبک یا طرحی که به وجود می‌آورد به نام شماست و همین موضوع باعث میشود تا در کوتاه ترین زمان بسیار معروف شوید، با شروع رویدادهای مد تمامی طراحی ها را به نمایش گذاشته تا بهترین آنها انتخاب شود! 


دانلود Vlinder Gacha

✅ نام نرم افزارVlinder Gacha❤️ تعداد دانلود586
⭐نسخه نرم افزار2.5.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل104 مگابایت

ویژگی های بازی Vlinder Gacha


  • حضور شخصیت های مختلف و کاربردی در طول بازی
  • وجود مراحل متعدد برای افزایش سطح سرگرمی
  • گیم پلی روان و دوست داشتنی
  • طراحی زیبا و پیکسل مانند با کیفیت بالا
  • صداگذاری هیجان انگیز و دوست داشتنی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Vlinder Gacha مود - نصب بازی ویلیندر گاچا برای اندروید


نحوه‌ی شروع و پیشرفت در بازی Vlinder Gacha یک چالش هیجان انگیز است، از لحظه ای که اولین طراحی خودتان را انجام میدهید تا زمانی که به یکی از بهترین طراح مد تبدیل میشود. تقریبا همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد اینکه چگونه از ایده های متنوع الهام میگیرید و روی کار پیاده سازی میکنید، نکته جالب ماجرا طراحی لباس با فرهنگ ها یا سبک های مختلف است که به بازیکن این اجازه را میدهد تا با دست باز به سراغ طراحی و خلق اثر برود! نوع آرایش، نوع طراحی ها، نوع مدل و سبک ها را بطور دلخواه انتخاب کرده تا در نهایت به نتیجه درست برسید. بسیاری از لوازم جانبی یا رنگ‌های جدید فقط در فروشگاه های خاص پیدا میشود اما کلکسیون‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که میتوانید از آنها برای کار خود استفاده کنید که مطمئن باشید بهترین جواب را خواهید گرفت، با شروع هر چالش لباس های جذاب دیگری را به وجود آورید!

هر لباس بدون شک طراحی خاص خودش را دارد و باید آن را با طرح ها و رنگ های متنوع ترکیب نمایید. سفارشی سازی و ترکیب کردن رنگ های متفاوت باعث میشود ایده های جدید رفته رفته شکل بگیرد و سبک های جدید به وجود آید. بخش رقابت های مد جایی که تمامی استعداد ها کنار هم جمع خواهند شد و هر کس بهترین کار و طراحی خودش را به نمایش میگذارد بدون شک شرکت در چنین بخشی مفید خواهد بود و باعث میشود مهارت های جدیدتری را یاد بگیرید در طراحی های آینده بکار بگیرید.

پسورد فایل :
کپی