آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Blocky Cars Online v8.2.2 مود | نصب بازی ماشین های آنلاین برای اندروید

دانلود بازی Blocky Cars Online مود - نصب بازی ماشین های آنلاین برای اندروید

بازی اندروید Blocky Cars Online - دنیای بلوکی پر است از نبردهای جنگی جذاب که با شرکت در آنها میتوانید با دیگر حریفان به مبارزه بپردازید، وقت آن رسیده خودتان را با انواع مختلف مهمات و تجهیزات سفارشی سازی کرده و وارد میدان نبرد شوید. رانندگی با تانک و تیراندازی را ترکیب کرده تا در نهایت به هدف خود برسید با درگیری های منحصر به فرد تجربه ای جذاب را به پایان برسانید، عنوان هیجان انگیز بازی Blocky Cars Online در دنیایی رنگارنگ و رویایی جریان دارد! کسب حداکثری امتیاز در این گیم به سادگی امکان پذیر نیست و نیازمند تلاش زیاد است. عناصر موجود در بازی همانند سبک Minecraft بوده و از کوچکترین جزئیات ماشین جنگی گرفته تا اصلی ترین قسمت ها را به سلیقه خود باید انتخاب کنید روی ماشین پیاده سازی نمایید.


دانلود Blocky Cars Online

✅ نام نرم افزارBlocky Cars Online❤️ تعداد دانلود3030
⭐نسخه نرم افزار8.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 و بالاتر🔆 حجم فایل100 مگابایت

ویژگی های بازی Blocky Cars Online


  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • دسترسی به ماشین های متعدد
  • حضور در رقابت های آنلاین
  • صداگذاری عالی و با کیفیت
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Blocky Cars Online مود - نصب بازی ماشین های آنلاین برای اندروید


Blocky Cars Online نکته جالب اینجاست که وقتی با ماشین خود نبردها را به پایان رساندید میتوانید دوباره به بخش سفارشی سازی برگردید تا قطعات جدیدتر را روی ماشین جنگی خود پیاده سازی کنید. این بازی سه بعدی جذاب دارای سطح های مختلف است که رفته رفته با کسب امتیاز قادر هستید سطح خود را ارتقاء دهید تا از امکانات جدیدتر بهره ببرید. برای کسب تجربه و بدست آوردن مهارت بیشتر انواع مختلف رقابت های چند نفره را آغاز کنید و با 8 بازیکن دیگر به مبارزه بپردازید بدون شک این درگیری ها بسیار هیجان انگیز و فوق العاده خواهد بود!

هدف اصلی شما در این گیم شکست تمامی دشمنان و از بین بردن سلاح ها و ماشین جنگی آنها است پس از مهمات و سلاح های خود به درستی استفاده کنید تا در نهایت به هدف خود برسید، شروع حالت Team Battle کمک میکند با تشکیل تیمی قدرتمند و مجهز به میدان نبرد وارد شوید اگر بتوانید تیم مقابل را شکست دهید مقدار زیادی پول و XP بدست خواهید آورد که برای ارتقاء تجهیزات مناسب خواهد بود. حالت دیگر بازی Team Deathmatch نام دارد که تنها یک پلیر میتواند به عنوان برنده انتخاب شود و نسبت به دیگر حالت ها سخت تر است چراکه باید تمامی شرکت کنندگان را از بین ببرید تا پیروز بازی شوید.

پسورد فایل :
کپی