آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Guidus v1.1008 مود | نصب بازی گیدوز برای اندروید
دانلود بازی Guidus مود - نصب بازی گیدوز برای اندروید

Guidus عنوان یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی است که از ویژگی های خوبی برای سرگرم کردن شما برخوردار بوده که در ادامه به آن اشاره ای خواهیم داشت. بازی محصول استودیو izzle بوده که بدون محددویت سنی در گوگل پلی برای دانلود قرار گرفته است که نسخه مود شده بازی با ویژگی های One Hit Kill, Unlimited Coins را میتوانید دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که بازی امتیاز خوبی را کسب نموده و مقدار دانلود آن از مارکت گوگل به بیش از صد هزار بار رسیده است. بازی در مورد ماجراجویی های مربوط به سلطنت است که برای بازپس گیری تخت پادشاهی باید از سد دشمنان و مشکلات بسیاری عبور کنید که اکنون سد راه شما شده اند.


دانلود Guidus

✅ نام نرم افزار Guidus ❤️ تعداد دانلود 274
⭐نسخه نرم افزار 1.1008 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 و بالاتر 🔆 حجم فایل 68 مگابایت

ویژگی های بازی Guidus


  • دستیابی به قهرمانان مختلف و قدرتمند
  • ارتقاء و بروز رسانی مهارت های خود
  • حضور در یک بازی نقش آفرینی با معما های بسیار
  • طراحی پیکسلی با کیفیت بالا
  • وجود افکت های صوتی زیبا در بخش صداگذاری
  • گیم پلی مناسب و سرگرم کننده
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • مناسب برای تمام سنین


دانلود بازی Guidus مود - نصب بازی گیدوز برای اندروید


بازی Guidus شامل قهرمانان بسیاری است که تمامی انها در خواب های طولانی مدت بوده و برای بیدار کردن آنها نیاز به یکسری طلسم و ایتم ضروری خواهید داشت. برای بدست آوردن آیتم های مربوط هیولاهای بسیاری در مقابل شما قرار خواهند گرفت زیرا نیروهای تاریکی این را میدانند که اگر دست شما به آنها برسد قطعا کار برایشان دشوار خواهد شد. همانطور که از تصاویر بازی مشخص بوده بازی Guidus به صورت پیکسلی طراحی شده است که در این زمینه کیفیت بسیار خوبی را در اختیار خواهید داشت.

وجود صداگذاری عالی نیز میتواند افکت های زیبایی را برای گوش دادن برایتان بوجود آورد که این موارد بصورت مستقیم روی گیم پلی تاثیرگذار هستند. گیم پلی این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا بوده که شامل مراحل بسیاری میباشد. مهارت های بسیاری در بازی Guidus وجود دارد که با دستیابی به آنها میتوانید قدرت خودرا افزایش دهید. در این بین ماکان ارتقاء و بروز رسانی آنها را دارید که در این زمینه نیاز به یکسری XP خواهید داشت تا مجوز لازم برای بروز رسانی را دریافت کنید. نسخه مود شده این بازی را با ترافیک نیم بهاء میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی