آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Gladiators Survival in Rome v1.9.2 مود | نصب بازی گلادیاتورها بقاء در رم برای اندروید

دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید

Gladiators Survival in Rome را میتوان یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی سال دانست که از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از شاهکار های استودیو بازیسازی Colossi Games بشمار میرود که در ادامه ویژگی های بازی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بازی در مورد نش آفرینی های شما و آزادسازی دوستانی است که گرفتار نیروهای دشمن شده اند و در زندان بسر میبرند. شما با استفاده از شجاعت و مهارت هایی که در اختیار دارید باید به سراغ نیروهای دشمن بروید و دوستان و همشهری های خود که گرفتار آنها شده اند را نجات دهید. در این میان مشکلات بسیاری سد راه شما خواهد شد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


دانلود Gladiators Survival in Rome

✅ نام نرم افزارGladiators Survival in Rome❤️ تعداد دانلود2215
⭐نسخه نرم افزار1.9.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل260 مگابایت

دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید


توضیحات بازی Gladiators Survival in Rome


بازی Gladiators Survival in Rome در بخش گیم پلی از سطوح بسیاری برخوردار است که در برخی از مراحل توانایی انجام آن به تنهایی را نخواهید داشت و باید از سایر نیروها کمک بگیرید. با تهیه نیروهای جدید میتوانید قدرت خودرا برای شکست دادن دشمنان افزایش دهید اما زیاد خوشحال نباشید زیرا سطوح دشمن نیز مانند شما افزایش خواهد یافت. سرزمین های بسیاری در این بازی وجود داشته که با شجاعت خود باید در آنها قدم بگذارید زیرا اطلاعات بسیاری از دشمنان ندارید و فقط این را میدانید که باید بردگان و دوستان خودرا نجات دهید.

بازی اندروید Gladiators Survival in Rome همانطور که مشخص است از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار بوده که میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قراردهد. از دیگر ویژگی های بازی Gladiators Survival in Rome میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که در این زمینه میتوانید شاهد کیفیت پایدار بصورت اچ دی باشید. ارتباط این بخش با صداگذاری میتواند گیم پلی بهتری را در اختیار شما قرار دهد که قطعا نظر شمارا جلب خواهد نمود. نسخه مود شده بازی را با ویژگی های Menu: Attack, Move Speed, God Mode میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید.

دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید  دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید  دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید  دانلود بازی Gladiators Survival in Rome مود - نصب بازی گلادیاتورها: بقاء در رم برای اندروید


پسورد فایل :
کپی