آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Days After v11.2 مود | نصب بازی روز های بعد برای اندروید
دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید

Days After یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی برای اندروید است که در دنیایی آخرالزمانی جریان دارد و شما به عنوان یک بازمانده باید در برابر زامبی هایی که تا چندی پیش از دوستانتان بوده اند مقاومت کنید و حتی در صورت نیاز آنها را از بین ببرید. این بازی عالی محصول استودیو REACTGAMES STUDIO LIMITED بوده که با محدودیت سنی 16+ در گوگل پلی قرار گرفته است که نسخه مود شده بازی را میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید. پیشنهاد میشود رده بندی سنی بازی را رعایت کنید زیرا گیم پلی این بازی مملو از صحنه های خشونت آمیزی است که میتواند روی ذهن کودکان تاثیر گذار باشد.


دانلود Days After

✅ نام نرم افزارDays After❤️ تعداد دانلود638
⭐نسخه نرم افزار11.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل969 مگابایت

دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید


توضیحات بازی Days After


بازی Days After بطور کلی در مورد مقاومت و زنده ماندن شما در این دنیای فانی است که باید سختی های بسیاری را متحمل شوید. برای زنده ماندن نیاز به غذا خواهید داشت که با کاوش در خانه و شهر های مختلف میتوانید غذا های باقی مانده را جمع آوری کنید. راه ساده ای نیز در بازی وجود دارد که میتوانید به شکار بروید. همراه قدیمی و دوست داشتنی شما که یک سگ است میتواند به شما در مراحل مختف کمک نماید و یا کار های بسیاری را برایتان انجام دهد.

بازی Days After به شما این امکان را میدهد تا برای خود پناهگاهی بسازید و در برابر حملات ناگهانی زامبی ها یک سقف بالای سرداشته باشید. با ساخت مواضع دفاعی میتوانید سلاح های جدید را خریداری کنید تا با استفاده از آنها باسرعت بالاتری بتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید. بازی اندروید Days After گیم پلی اعیتادآوری را دارا است که شامل طراحی بسیار خوبی نیز میباشد. طراحی اچ دی بازی با صداگذاری جذاب همراه بوده که میتواند نظر شمارا به ساخت بازی جلب نماید. لازم به ذکر است بدانید که نسخه مود شده بازی با ویژگی های Menu: Free Craft, Immortality, Dumb Enemy, Fast Travel در اختیار شما قرار گرفته است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید  دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید  دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید  دانلود بازی Days After مود - نصب بازی روز های بعد برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی