آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Gangpire Fire & Fury v1.5.2 مود | نصب بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید

دانلود بازی Gangpire: Fire & Fury مود - نصب بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید

Gangpire: Fire & Fury بی تردید جزو بهترین بازی های سال خواهد بود که از گیم پلی فوق العاده خوبی برخوردار است و محصول استودیو Joystix Limited میباشد. این بازی قدرتمند که در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید قرار دارد با محدودیت سنی 16+ عرضه شده است. دلیل وجود محدودیت سنی گیم پلی اعتیادآور و خشونت آمیز بازی بوده که در این بازی قرار است با دشمنان بسیاری رو به رو شوید که راهی جز کشتنشان ندارید. دنیای این بازی توسط اسکلت ها مدیریت میشود و شما برای بازپس گیری آن باید مشکلات و موانع بسیاری را پشت سر بگذارید که در این میان با هیولاهای بسیاری رو به رو خواهید شد که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.


دانلود Gangpire: Fire & Fury

✅ نام نرم افزارGangpire: Fire & Fury❤️ تعداد دانلود635
⭐نسخه نرم افزار1.5.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل322 مگابایت

دانلود بازی Gangpire: Fire & Fury مود - نصب بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید

توضیحات بازی Gangpire: Fire & Fury



به دنیای اموات خوش آمده اید زیرا قرار است در دنیایی که توسط اسلکت های متحرک مدیریت میشود ایفای نقش نمایید. بازی اندروید Gangpire: Fire & Fury مملو از مراحلی بوده که میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید و در این میان به چالش های بسیاری دسترسی داشته باشید. شخصیت های بسیاری در بازی وجود دارد که هریک براساس یکسری مهارت و توانایی طراحی شده اند که دستیابی به آنها نیازمند صرف هزینه خواهد بود زیرا چیزی در این بازی رایگان نیست. Gangpire: Fire & Fury شامل سلاح و تجهیزات بسیاری بوده که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری انجام دهید. زیاد خوشحال نباشید زیرا سیستم تعادل بازی قوی بودن شمارا به چالش خواهد کشید و با اعزام نیروهای بیشتر و هیولاهای قویتر حتما مشکلات بیشتری را سد راه شما قرار خواهد داد.

هرجایی که طلم باشد مقاومت نیز حضور دارد که در بازی Gangpire: Fire & Fury راهی جز مقاومت و مبارزه در پیش ندارید. بانابودسازی اسکلت های بازی در هر مرحله یکسری پاداش برایتان درنظر گرفته میشود که با جمع آوری آنها میتوانید به اقلام مورد نیاز موجود در فروشگاه دسترسی پیدا کنید. طراحی بسیار حرفه ای و زیبای بازی میتواند نظر شمارا بطور کامل جلب نماید. صداگذاری هیجان انگیز که با افکت های صوتی جذاب شبیه سازی شده است قطعا در روند بازی تاثیرگذار خواهد بود. نسخه مود شده بازی با ویژگی های Damage/Defense Multiplier را میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی