آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Idle Pirates - Island Tycoon v1.19 مود | نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید

دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید

Idle Pirates عنوان یک بازی جدید در سبک بازی های شبیه سازی بوده که داستان خوبی را روایت میکند که این بازی محبوب و سرگرم کننده محصول استودیو WAZZAPPS GLOBAL LIMITED بوده که در مدت زمان کم عرضه اش توانسته امار خوبی را به ثبت برساند. از اصلی ترین ویژگی های این بازی میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که در این زمینه میتوانید با یک کیفیت اچ دی رو به رو باشید. استفاده از افکت های صوتی زیبا به نسبت طراحی شخصیت ها میتواند روند اجرای بازی را به شکل بهتری در اختیار شما قرار دهد که بدون شک با حضور در بازی Idle Pirates میتوانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید که نسخه مود شده بازی در اختیارتان قرار گرفته است.


دانلود Idle Pirates - Island Tycoon

✅ نام نرم افزارIdle Pirates - Island Tycoon❤️ تعداد دانلود231
⭐نسخه نرم افزار1.19🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل114 مگابایت

دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید


توضیحات بازی Idle Pirates


Idle Pirates شامل مراحل و چالش های بسیاری است که با حضور در آنها باید از سد دشمنان و موانع بسیاری عبور کنید. با پایان دادن به هر مرحله از بازی پاداشی که برای مرحله درنظر گرفته شده بود به دارایی های شما اضافه میشود که با انجام اینکار میتوانید ثروت خوبی بدست آورید. آیتم و اقلام بسیاری در این بازی وجود دارد که با استفاده از سکه های خود میتوانید آنها را خریداری کنید. خرید بخش های جدید میتواند مهارت و قدرت شما در پایان دادن به مراحل را افزایش دهد. کارخانه و معادن بسیاری در بازی وجود دارد که با دستیابی به آنها میتوانید دارایی های خودرا افزایش دهید. لازم به ذکر است بدانید که امکان بروزرسانی شرکت های خودرا نیز خواهید داشت.

Idle Pirates شامل سلاح های بسیاری است که با خریداری آنها برای اعضای گروه خود میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری انجام دهید. گیم پلی بازی بدین شکل است که شما با کشتی خود به روستا های مختلفی حمله ور میشوید که در این میان با تفنگداران متنوعی رو به رو خواهید شد که برای محافظت از شهر به خدمت گرفته شده اند. هرچقدر قدرت و سلاح نیروهای شما قوی تر باشد به شکل ساده تری میتوانید از انها عبور کنید اما این مورد همیشه به نفع شما نخواهد بود. بازی Idle Pirates به صورت مود شده و با ویژگی Unlimited Money در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید این بازی سرگرم کننده را دریافت کنید.

دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید  دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید  دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید  دانلود بازی Idle Pirates مود - نصب بازی دزدان دریایی بیکار برای اندروید


پسورد فایل :
کپی