آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers v3.3.0 مود | نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید

دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید

Metal Shooter Slug Soldiers یکی از بازی های سرگرم کننده با گیم پلی دوست داشتنی است که توسط استودیو mela طراحی و عرضه شده است. استفاده از گیم پلی بازی های قدیمی در قالب یک بازی جدید سبب شده تا کاربران بسیاری از سراسر جهان برای دانلود این بازی اقدام کنند که ویژگی های خوبی را در گیم پلی و طراحی دارا است. این بازی در مورد یک سرباز نخبه بوده که باید در دنیای دشمنان ایفای نقش کند که همراه دویدن به سمت دشمنان خود تیراندازی کند. در این میان برای شکست دادن شخصیت اصلی نیروهای بیشتری اعزام میشود که در چنین شرایطی باید مهارت و سلاح هایی که در اختیار دارید را افزایش دهید.


دانلود Metal Shooter Slug Soldiers

✅ نام نرم افزارMetal Shooter Slug Soldiers❤️ تعداد دانلود158
⭐نسخه نرم افزار3.3.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل58 مگابایت

ویژگی های بازی Metal Shooter Slug Soldiers


  • دسترسی به سلاح های متعدد و کاربردی
  • حضور در دنیای ترویست ها و مبارزه با نیروهای بسیار
  • گیم پی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا و دوست داشتنی در کنار صداگذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید

بازی Metal Shooter Slug Soldiers از جایی آغاز میشود که نیروهای تروریست به شهر شما نفوذ کرده اند و اگر جلوی آنها ایستادگی نکنید به سایر شهرها نیز سرایت خواهند کرد که در این شرایط دیگر کسی نمیتواند جلوی آنها ایستادگی کند. سلاح های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری انجام دهید که در این زمینه به تجهیزات کمکی دیگری نیز دسترسی خواهید داشت که از اصلی ترین آنها میتوان به رگبار های مسلسل و نارنجک اشاره داشت که با پرتاب آنها میتوانید دشمنان بیشتری را در یک لحظه نابود کنید. اما زیاد خوشحال نباشید زیرا دشمنان شما نیز از تجهیزات بسیار قویتری نظیر تانک برخوردار هستند که نبرد بین شما و آنها اوج وحشتناکی خواهد داشت.

بازی Metal Shooter Slug Soldiers گیم پی خوبی را در اختیار دارد که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کند که در این میان به ویژگی های ظاهری نیز دسترسی خواهید داشت. بازی با طراحی 3 بعدی انجام گرفته است که برای اجرای آن نیازی به دیتا و اینترنت نخواهید داشت. Metal Shooter Slug Soldiers شامل شخصیت های مختلفی است که بسیاری ازآنها از دشمنان شما خواهند بود. بدلیل محبوبیت بالای بازی نسخه مود شده با ویژگی های God Mod, Grenade No CD, Money در اختیارتان قرار گرفته است که میتوانید با ترافیک نیم بهاء آنرا دریافت کنید.

دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید  دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید  دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید  دانلود بازی Metal Shooter Slug Soldiers مود - نصب بازی حرکت سربازان حلزون برای اندروید


پسورد فایل :
کپی