آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی House Flipper 1.383 مود | بازی شبیه ساز خانه فلیپر برای اندروید
دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید

House Flipper: Home Design عنوان یک بازی شبیه سازی برای اندروید بوده که توسط استودیو PlayWay SA طراحی و به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی عرضه شده است. همانطور که از نام بازی مشخص است شما باید در خانه ای حضور پیدا کنید که دیزاین آن به شما واگذار شده است که در این میان ویژگی و ایتم های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. بازی House Flipper: Home Design بی تردید از بهترین های شبیه سازی بوده زیرا شامل چالش های بسیاری است که میتواند کاربر را برای ساعات طولانی سرگرم کند. شما عزیزان میتوانید نسخه مود شده بازی را با ویژگی Unlimited Money/Unlocked از سایت دریافت کنید.


دانلود House Flipper

✅ نام نرم افزارHouse Flipper❤️ تعداد دانلود895
⭐نسخه نرم افزار1.383🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل42 + 340 مگابایت

ویژگی های بازی House Flipper: Home Design


  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • درنظر گرفتن مراحلم تعدد برای کاربر
  • حضور در خانه های مختلف برای انجام کارهای متفاوت
  • طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید


بازی House Flipper: Home Design شمارا در نقش یک خدمه کاربلد قرار میدهد که این امکان را دارید تا بتوانید شرکتی در زمینه خدمات دهی به مردم راه اندازی کنید که در این میان شما هم مدیر هستید هم کارگر. این بازی شامل مراحل متنوعی در سبک های مختلف بوده که در برخی مراحل باید آشغال هایی که در سطح خانه ریخته شده است را جمع آوری کنید و یک خانه زیرا را تحویل دهید و در برخی مراحل باید دیزاین کلی خانه را تغییر دهید که براساس هر مرحله ای که انجام میدهید یکسری پاداش و آیتم برایتان درنظر گرفته میشود. بازی House Flipper: Home Design از خط داستانی خوبی برخوردار است که میتواند گیم پلی سرگرم کننده ای را در اختیارتان قرار دهد.

از دیگر ویژگی های خوبی که از بازی House Flipper: Home Design میتوان گفت طراحی زیبای آن است. یک طراحی دیدنی با شبیه سازی حرفه ای در تمام بخش های بازی شکل گرفته است که این امکان را به شما میدهد تا با یک بازی باکیفیت سروکار داشته باشید. همچنین صداگذاری مناسب و دوست داشتنی بازی میتواند ویژگی های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. شما عزیزان میتوانید نسخه مود شده این بازی را با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید  دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید  دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید  دانلود بازی House Flipper مود - نصب بازی خانه فلیپر برای اندروید


پسورد فایل :
کپی