آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Battle Forces v0.10.2 مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید
دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید

Battle Forces - gun games بی تردید از بهترین بازی های اکشن و تیراندازی در دنیای اندروید خواهد بود که ویژگی های ظاهری بسیاری را در خود جای داده است که برای دریافت جدید ترین نسخه این بازی پیشنهاد میشود باما همراه باشید. استفاده از سبک جدید در قالب طراحی کلاسیک میتواند شمارا با یک بازی کاملا سرگرم کننده همراه کند که در آن میتوانید برای ساعات طولانی حضور داشته باشید و سرگرم چالش های بازی Battle Forces - gun games شوید. گیم پلی این بازی میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم کند زیرا از یکسری چالش های فرعی و گیم پلی طولانی مدت برخوردار است که توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.


دانلود Battle Forces

✅ نام نرم افزارBattle Forces❤️ تعداد دانلود464
⭐نسخه نرم افزار0.10.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل360 مگابایت

ویژگی های بازی Battle Forces - gun games


  • گیم پلی عالی و روان
  • دسترسی به سلاح و تجهیزات متعدد
  • حضور در مکان های مختلف و مبارزه با دشمنان
  • اجرای بازی به صورت آنلاین و PVP
  • طراحی عالی با صداگذاری دوست داشتنی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید


اگر بدنبال یک بازی ایده آل و نوین در سبک بازی های تیراندازی و شوتر هستید Battle Forces - gun games یکی از آن مواردی است که میتواند ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرارد هد. در شهر های بسیار باید در مقابل دشمنان خود قرار بگیرید که تعداد دشمنان و سلاح های بکارگرفته شده آنها بسیار بهتر و بیشتر از شما بوده که این مورد سبب خواهد شد تا با یک گیم پلی دشوار رو به رو باشید. البته در این زمینه برای شما نیز یکسری آیتم و المان کمکی درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید روند پایان دادن به مراحل را کمی به نفع خود برگردانید که در این زمینه مهارت فردی و مهارت تیراندازی تاثیر بسزایی خواهد داشت که نباید آنرا نادیده گرفت.

بازی Battle Forces - gun games به صورت آنلاین اجرا میشود که میتوانید با رقبایی از سراسر جهان وارد رقابت شوید و با شکست دادن آنها بدنبال کسب پاداش هایی باشید که با بدست آوردنشان میتوانید قدرت ساح و تجهیزات خودرا ارتقاء دهید. این بازی به صورت آنلاین و PVP قابل اجرا خواهد بود که در دو حالت 4v4 و 5v5 میتوانید وارد آن شوید که در چنین حالتی میتوانید برای خود تیمی تشکیل دهید و با سایر دوستان و یا رقبای خود در این زمینه بدنبال شکست دادن دشمنان باشید. بازی Battle Forces - gun games از طراحی و صداگذاری بسیار خوبی برخوردار است که نباید آنرا نادیده گرفت.

دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید  دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید  دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید  دانلود بازی Battle Forces مود - نصب بازی نیروهای نبرد برای اندروید


پسورد فایل :
کپی