آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Offroad Simulator Online v4.45 مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید
دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید

Offroad Simulator Online همانطور که از نامش مشخص است عنوان یک بازی شبیه سازی آفرود بوده که به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. در این زمینه میتوانید به ویژگی های بسیاری دسترسی داشته باشید که تمامی چالش های بازی از یکسری موانع جدی برخوردار هستند که این مورد سبب تقویت گیم پلی در طول مراحل خواهد شد. بازی Offroad Simulator Online محصول استودیو GameTOV‏ بوده که بی شک توانسته یکی از بهترین بازی های خود در این زمینه را منتشر کند که از دید کاربران نیز بازی خوبی بوده است زیرا این گیم توانسته امتیاز 4.2 را در گوگل پلی دریافت کند. برای مشاهده سایر ویژگی های بازی پیشنهاد میشود باما همراه باشید.


دانلود Offroad Simulator Online

✅ نام نرم افزارOffroad Simulator Online❤️ تعداد دانلود2297
⭐نسخه نرم افزار4.45🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل417 مگابایت

ویژگی های بازی Offroad Simulator Online


  • رانندگی ماشین های مختلف نظیر جیپ در مسیر های دشوار
  • امکان کاوش مسیر های بازی با دوستان خود
  • رقابت با رقبا برسر کسب امتیاز بیشتر
  • گفتگو با سایر بازیکنان این گیم و پیدا نمودن دوستان جدید
  • امکان حضور در یک مرحله تا سقف 10 نفر
  • وجود پارامتر های مختلف در طول مراحل بازی
  • حضور در رقابت های چند نفره به صورت 4v4
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید


Offroad Simulator Online در مارکت گوگل بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است که کیفیت و سطح بسیار خوبی را دارا است. با نصب و راه اندازی این بازی میتوانید در حالت آنلاین آن به سبک های مختلفی دسترسی داشته باشید که نام بازی در این زمینه Offroad Simulator Online 4x4 بوده است که میتوانید در چالش های 4 نفره با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید. گیم پلی روان و جذاب بازی میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید که ویژگی های بسیاری در این زمینه برای شما درنظر گرفته شده است.

بازی Offroad Simulator Online از فیزیک واقع گرایانه برخوردار بوده است که در این زمینه میتوانید مانند واقعیت شاهد زیبایی های خاصی باشید. ماشین های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که هر یک از آنها به نسبت ماشین های بعدی و قبلی خود از ویژگی هایی برخوردار هستند که برای عبور از مراحل دشوار نیاز به خرید ماشین جدید خواهید داشت که در این حالت ویژگی ماشین ها نمایان میشود. طراحی بازی نیز به صورت حرفه ای و زیبایی انجام گرفته است که این مورد با صداگذاری خوبی همراه است. یک صداگذاری عالی که میتواند روند اجرای بازی را تحت تاثیر قرار دهد.

دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید  دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید  دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید  دانلود بازی Offroad Simulator Online مود - نصب بازی شبیه ساز آفرود آنلاین برای اندروید


پسورد فایل :
کپی