آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Raidfield 2 v9.279 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید

دانلود بازی Raidfield 2 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید

Raidfield 2 - Online WW2 Shooterبازی آنلاین و اینترنتی بوده که در سبک بازی های اکشن و شوتر فعالیت داشته است. این بازی به شما امکان اجرای مراحل با دوستانتان را میدهد که از این طریق میتوانید با رقبایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید که با شکست دادن آنها میتوانید به امتیاز های مختلفی دست پیدا کنید. بازی Raidfield 2 - Online WW2 Shooter از تانک و هواپیماهای جنگی بسیاری برخوردار است که با استفاده از انها میتوانید برجک هارا مدیریت و یا نابود کنید که این مورد بستگی به موقعیتی که در آن حضور دارید خواهد داشت. از دیگر ویژگی های بازی میتوان به سربازان بسیار اشاره داشت که در این زمینه میتوانید نیروهای خودرا ارتقاء دهید.


دانلود Raidfield 2

✅ نام نرم افزارRaidfield 2❤️ تعداد دانلود205
⭐نسخه نرم افزارv9.279🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل224 مگابایت

ویژگی های بازی Raidfield 2


  • - دسترسی به سربازان مختلف
  • - امکان خرید تانک و هواپیماهای جدید
  • - دستیابی به اهداف روزانه جدید
  • - وجود 16 سلاح در کنار بیش از 40 پوسته جذاب
  • - دستیابی به 8 قهرمان برای تشکیل ارتشی قدرتمند
  • - حضور در نبرد های مربوط به جنگ جهانی دوم
  • - دسترسی به وسایل نقلیه مختلف
  • - سازگار با اناوع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Raidfield 2 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید

وجود 40 پوسته جذاب و زیبا در کنار 16 سلاح مختلف میتواند به شما این امکان را بدهد تا با ارتشی که نیاز دارید در رقابت های بازی حضور پیدا نمایید. حدود 8 قهرمان قدرتمند در بازی Raidfield 2 - Online WW2 Shooter وجود دارد که دسترسی به آنها نیازمند دارا بودن یکسری قوانین و شرایط است که بدست آوردنشان میتواند قدرت شما در برابر دشمن را افزایش دهد. مسیر های بسیاری در این بازی وجود دارد که با پیروزی در آنها میتوانید به پاداش های بسیاری دسترسی پیدا کنید. طراحی زیبا و گیم پلی عالی از دیگر ویژگی های این بازی بوده که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کند. بازی اندروید Raidfield 2 - Online WW2 Shooter شامل وسایل نقلیه مختلفی از کشور های آمریکا و روسیه و المان و ژاپن است.

این بازی از مراحل بسیاری برخوردار است که میتوانید آنهارا در شرایط مخلتفی آغاز و به اتمام برسانید. همانطور که گفته شد ماموریت های روزانه بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با پیروزی در آنها میتوانید به پاداش های خوبی که برایتان درنظر گرفته شده است دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی Raidfield 2 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید  دانلود بازی Raidfield 2 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید  دانلود بازی Raidfield 2 مود - نصب بازی ریدفیلد 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی