آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی JadeMaster v1.14.0 مود | استاد جدید برای اندروید
دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید

JadeMaster عنوان یک بازی تفننی جدید با وسعت بسیار خوب بوده که به تازگی انتشار یافته است که از گیم پلی خوب و متفاوتی برخوردار است که میتواند ویژگی های نوینی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه بازی استاد جدید با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است که وبسایت پاتوق یو نسخه خریداری شده با ویژگی های نامحدود را برای شما فراهم آورده است که میتوانید این بازی تفننی را با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. شرکت سازنده بازی Poligon نام دارد که بدون شک یکی از بهترین محصولات خودرا عرضه نموده است که در این زمینه با یک استاد جواهرات سروکار خواهید داشت که در ادامه گیم پلی بازی برایتان معرفی خواهد شد.


دانلود JadeMaster

✅ نام نرم افزارJadeMaster❤️ تعداد دانلود163
⭐نسخه نرم افزار1.14.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل212 مگابایت

ویژگی های بازی JadeMaster


- حضور در مراحل متعدد و کاملا سرگرم کننده

- رو به رو شدن با جواهرات مختلف

- کسب امتیاز و پاداش با انجام هرمرحله از بازی

- گیم پلی روان و جدید برای سرگرمی

- طراحی با کیفیت به همراه صداگذاری عالی

- سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید


JadeMaster گزینه خوبی برای کسب اطلاعات مربوط به سنگ های قیمتی بوده که در این زمینه میتوانید از ابزار های بسیاری کمک بگیرید و یشم های موجود در سنگ های غیمتی را شناسایی و یا صیقل دادن آنها به سنگ های خالصی دسترسی پیدا کنید که با فروش آنها میتوانید به هزینه های خوبی دسترسی پیدا کنید. بازی استاد جدید از گیم پلی خوبی برخوردار است که در این زمینه مراحل بسیاری را برای شما جمع آوری نموده که براساس انها میتوانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید. این بازی از طراحی بسیار خوبی نیز برخوردار است که میتوانید به یک کیفیت اچ دی دسترسی داشته باشید. وجود صداگذاری عالی با افکت های صوتی زیبا میتواند روند اجرای بازی را برایتان بهتر نماید.

JadeMaster شامل نمایشگاه های بسیاری بوده که تمامی آنها برای جلب رضایت شما راه اندازی شده اند که در این میان میتوانید مهارت و توانایی های خودرا به رخ بیننده ها بکشید. از دیگر ویژگی های بازی که براساس آن میتوانید به گزینه خوبی دسترسی پیدا کنید چالش و ریزه کاری هایی بوده که در خراش دادن سنگ با آنها مواجه خواهید شد که این مورد سبب دشواری مراحل خواهد شد. برای دانلود بازی اندروید JadeMaster باما همراه باشید.

دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید  دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید  دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید  دانلود بازی JadeMaster مود - نصب بازی استاد جدید برای اندروید


پسورد فایل :
کپی