آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Mr Autofire v3.0 مود - بازی آقای اتوفایر برای اندروید
دانلود بازی Mr Autofire مود - نصب بازی آقای اتوفایر برای اندروید

Mr Autofire اقای اتوفایر نام یک بازی جدید در سبک بازی های اکشن بوده که توسط استودیو Lightheart Entertainment طراحی و عرضه شده است که در گوگل پلی توانسته به امتیاز 4.3 دسترسی پیدا کند و بیش از 5 میلیون بار دانلود شود که بدون شک از بهترین بازی های این سبک بشمار میرود. داستان بازی در مورد سرازیر شدن هیولاهای تاریکی به سمت سرزمین شما است که در نقش یک تفنگدار باید در مقابل نیروهای دشمن ایستادگی کنید که مسیر سختی را در پیش خواهید داشت. با استفاده از سلاح های خوبی که برایتان درنظر گرفته شده است میتوانید به سراغ دشمنان خود بروید و آنها را از میان بردارید تا بتوانید به رئیس دشمنان بروید.


دانلود Mr Autofire

✅ نام نرم افزار Mr Autofire ❤️ تعداد دانلود 276
⭐نسخه نرم افزار 3.0 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 180 مگابایت

ویژگی های بازی Mr Autofire


- دستیابی به سلاح و تجهیزات پیشرفته

- مبارزه با نیروهای بسیار برخواسته از دنیای تاریکی

- گیم پلی عالی و کاملا سرگرم کننده

- طراحی زیبا با کیفیت عالی

- حضور در کی گیم پلی دشوار

- سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی

- حضور شخصیت های مختلف


دانلود بازی Mr Autofire مود - نصب بازی آقای اتوفایر برای اندروید


در بازی Mr Autofire قرار است با داد و بیداد های بسیاری رو به رو شوید که از طریق سطوح و شلیک سلاح ها بلند میشود. تفاله های بیگانه با حضور به دنیای شما قصد دارند سرزمینی که در آن سکونت دارید را به آشوب بکشند که در این مسیر از تمام نیروهای خود برای شکست دادن شما استفاده کرده اند مگر اینکه بتوانید در برابر آنها ایستادگی کنید که این مورد هم دشوار و سخت خواهد بود. در نهایت به شما ضربات سنگینی وارد خواهد شد که برخی از مراحل را باید مجدد اجرا کنید. این مورد مربوط به هیولاهای بسیار قدرتمند بازی بوده که باید از تاکتیک های جدیدی برای شکست دادنشان استفاده کنید.

با انجام هر مرحله از بازی میتوانید به یکسری غنیکت و پاداش دسترسی پیدا کنید که با جمع آوری آنها میتوانید سلاح و شخصیت های جدیدی را خریداری کنید که البته نسخه مود شده بازی در اختیار شما قرار گرفته است که در این زمینه با پول های بسیاری همراه خواهید بود. لازم به ذکر است بدانید که شما  میتوانید به سلاح های بزرگتر و بهتری دسترسی داشته باشید که در این زمینه باید یکسری از شرایط و قوانین بازی را در اختیار داشته باشید. گیم پلی روان و طراحی دیدنی با صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های بازی Mr Autofire بوده که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

پسورد فایل :
کپی